Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Anton Trygg - 13 augusti 2014 23:11

Hej! För några timmar sen så kom vi till Norra Lagnö hem till Jens och Yvonne. För ett lite tag sen så körde jag och Jens ett båtrace. Nyss så har vi ätit fin mat med förrätt, varmrätt och efterrätt. Snart så ska vi gå ner till båten och sova. Nu så säger jag också redan godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 augusti 2014 22:28

Hej på er alla hockey-vänner!
ÖREBRO HK förlorade sin första träningsmatch mot BRYNÄS IF med 3-4. Ha nu en jätte bra natt på er alla hockey-vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 13 augusti 2014 15:37

Hej! Nu så ska jag åka med Pappa till kummelberget i Nacka för han ska göra olika ärende där. Senare så bär det av till Norra Lagnö i Värmdö kommun för vi ska hälsa på Jens och Yvonne där. Vi ska också sova på båten en natt. Jag ska också köra båtrace med Jens. Kul kul ska det blir. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er alla. Kramizar

Av Anton Trygg - 13 augusti 2014 14:52

Hej på er alla Hockey-vänner!
Ikväll så starar äntligen försäsongen för ÖREBRO HK när dom då spelar en träningsmatch mot BRYNÄS IF i Lindehov i Lindesberg. Matchen börjar klockan 19:00 ikväll och jag kan inte se matchen på plats. Lycka till ikväll ÖREBRO HK och nu så ska ni också vinna första träningsmatchen. Ha nu en jätte bra eftermiddag på er alla hockey-vänner. Hälsningar från en äkta Örebro support. /Anton

Av Anton Trygg - 13 augusti 2014 09:34

Välkommen roliga onsdag!
Idag väntas roligheter för mig men först så ska jag gå upp ur sängen och starta igång denna dag. Första så ska jag klä på mig kläderna. Jag ska också sen äta frukost. Senare så ska jag borsta tänderna. Ha nu en fridfull onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards