Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2014

Av Anton Trygg - 11 augusti 2014 13:30

Hej på er alla Hockey-Intresserade!
30 dagar kvar till SHL-säsongen börjar och 31 dagar kvar tills ÖREBRO HK spelar sin första match för säsongen. Hur känner ni det att hockeysäsongen börjar och närmar dig? Är ni laddade? Hälsningar från en äkta Örebro support.

Av Anton Trygg - 11 augusti 2014 12:56

Välkommen måndags tv!
Nyss så har jag duschat färdig och nu så känner och mig också fräsch och fin. Nu så blir det att släppa i soffan och titta på någon program på tv. För att denna måndag värkar inte bjuda på något särskilt spännande. Ha nu en jätte bra och slö måndag på er alla där ute i världen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 augusti 2014 12:18

Välkommen regniga måndag!
Nu så har jag kickat igång denna måndagen med att gått upp ur sängen, klä på mig kläderna och ätit en fattiga frukost. Snart så ska jag också gå in i duschen och fräschas upp mig lite. Sen så vet jag inte vad denna regniga och tråkiga måndag bjuder på. Det är bara och vänta och se. Nu så försvann sommaren och temperaturen sjönk till kalare grader. Men jag få hoppas att inte sommaren är slut än. Men enligt Aftonbladet då är den heta sommaren över för i år. Suck vad tråkigt. Ha nu också en jätte bra kal och regnig måndag på er alla nära och kära där ute i Sverige. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 augusti 2014 00:02

Hej! Viktig meddelande till er alla att jag ska vara kvar här i Stockholm tills nästa söndag. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ska jag krypa ner i sängen här i Örby och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 augusti 2014 19:57

Hej! Nu så är vi hemma i Örby en snabbsväng. Sen så ska vi in till city och äta på restaurang med underbaraste människorna Pappa, Norma och Alexander. Ha nu en jätte härlig kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 augusti 2014 18:16

Hej! Snart så närmar vi oss Stockholm. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi igen när jag kommer hem till Örby. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 augusti 2014 17:02

Hej! Armbandet som jag fick i present av Tage igår. Den har jag haft på mig hela tiden. Jimmy hälsa Tage och säg från mig att jag tycker det var ett jätte fin armband jag fick av fick av honom igår. Tack så mycket för igår också. Kramizar <3 /A

[Bild]

Av Anton Trygg - 10 augusti 2014 16:39

Hej! Hemma i Ludvika i Vasalunds byn då åt jag och Alexander smörgåstårta och jordgubbstårta innan vi åkte. Nu så är jag och Alexander på väg till Stockholm. Ha nu en jätte bra söndagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards