Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2014

Av Anton Trygg - 30 augusti 2014 11:32

Hej! Nu så är jag och Mamma på väg till insjön på insjöndagen. Där så ska vi också träffa Britt och Lennart. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 augusti 2014 10:48

Hej! För ett lite tag sen så gick jag upp och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost tillsammans med Mamma. Nyss så har jag duscha och borsta tänderna. Snart så ska jag och Mamma åka till insjön på insjöndagen. Ha nu en jätte härlig dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 augusti 2014 01:16

Hej! Igår när jag kom med tåget till Ludvika station då stog Mamma där och vänta på mig. Sen så åkte vi och uträttade olika ärende och handla. Senare igår så åkte vi hem till Vasalunden och åt mat vårrullar med sallad. Igår ikväll så har jag också pratat med Pappa i mobiltelefonen. Vid klockan 20:00 då tittade jag och Mamma på en gala som heter Kristallen på TV4 samtidigt då så åt jag chips, dipp och drack Coca-Cola. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ska jag sova för att jag är jätte trött. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 augusti 2014 15:27

Hej! Idag på Kvinnerstaskolan då har jag och min klasskompis Marcus kört fiat hitachi bandgrävaren. Sen så har vi också gjort service på bandgrävaren. Idag så slutade vi klockan 13:40 i skolan. Då byte jag om mig. När jag var färdigt då åkte jag länsbuss 303 till resecentrum. På resecentrum då gick jag in till Pressbyrån och köpte en Ramlösa citron för att jag var jätte törstig. Sen så gick jag på mitt tåg och satt mig. Nu så åker jag tåg mot Ludvika station. Trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 augusti 2014 07:14

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och sparka igång denna dagen och klädde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost och skrattade. Sen så fick jag lite bråttom och bädda min säng och borsta tänderna. Vid ungefär klockan 06:50 då halv sprang jag till busshållplatsen lavendelvägen där jag väntade på bussen en kort tag. Nu så är jag på buss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum så ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 augusti 2014 23:41

Hej! Nyss så har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 augusti 2014 19:39

Hej! Jag och Emma Pettersson tog aldrig en promenad. Vi fotade istället. Bilderna kommer senare. Nu så ska jag packa och sen duscha. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 augusti 2014 18:03

Hej! För ett lite tag sen så kom jag och boendepersonalen Simone hem till elevhemmet svanen igen. Vi har också precis ätit kvällsmat. Nu så ska jag gå ut och ta en kort promenad med världens bästa kompis Emma Pettersson. Ha nu en jätte bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards