Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2014

Av Anton Trygg - 24 april 2014 07:14

Godmorgon på er alla!
Så här fint blev det i fönstret här på elevhemmet med nya blommorna. Men nu iallafall så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag borsta tänderna och bädda min säng. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 april 2014 22:41

Hej! Det har varit en jätte bra dag i Tullängsskolan. Idag hade vi eget arbete och trä. När skolan var slut då gick jag med allt min packning till elevhemmet. Hemma på Elevhemmet Svanen då hjälpte boendepersonalen Carina mig med att sätta fast cykellåset på min cykel. Tack för hjälpen Carina. Sen så åt vi mat. Senare så åkte vi bli till dövas förening och var på Å-Kul. På Å-Kul så gjort vi muffins. När det var slut då åkte vi bil tillbaka till elevhemmet. Hemma på elevhemmet så hämtade jag rena kläder i mitt rum. När jag kom halvvägs till duschen så kom jag på att jag hade kvar plånboken i fickan. Då var det bara och gå tillbaka till mitt rum och lämna plånboken där. Jag gick in till toaletten och låste dörren. Jag la kläderna på golvet och sakerna i skåpet på min hylla. Sen så kände jag i fickan då hade jag glömt kvar Mobilen där. Då var det bra och låsa upp dörren och gå in till mitt rum och lämna mobilen där. Sen så sa jag åt boendepersonalen Simone nu duschar jag. Jag gick tillbaka och låste dörren och duschade. Efter jag hade duschat färdig. Då raka jag mig med min rakapparat. För jag vill odla mustasch och skägg. Också borsta jag tänderna. Nyss har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 april 2014 11:55

Sommaren kan vara på vägen enligt NA.se. Sommar sommar sommar gud vad härlig det är.

Av Anton Trygg - 23 april 2014 07:56

Hej! Nu har jag åkt ett tag och sitter i tåget på väg mot Örebro Centralstation. På Örebro Centralstation då ska jag byta till stadsbuss 6 och åka till Järntorget/slottet och där ska jag också byta buss till stadsbuss 5 och sen åka till Tullängsskolan. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 april 2014 05:54

Godmorgon på er alla!
Nu så börjar allvaret igen. Men nu iallafall så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen ska jag borsta tänderna och packa ner det sista. Vid klockan 07:10 då ska Mamma köra mig till tågstation och säga hejdå till mig och klockan 07:30 då går tåget mot Örebro. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 april 2014 00:15

Hej! Igår var jag med Dan Christiansson och fiska. Då fick vi inge fisk. Sen var vi och tittade på hans roddbåt i Snöån. Gud vad stressigt det har varit här hemma på kvällen igår. Men nu så är jag klart med allt och nu kan jag varva ner och sova. Godnatt och sov gott och ha en bra natt på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 april 2014 22:04

Hej på er alla underbara!
Nu på kvällen så var Jag, Mamma och Anders Frögren till Ikea i Borlänge och åt på Ikeas resturang och handhade där. Vi var också i Borlänge på några andra affärer handlade där också. Tack Mamma för blommorna och ledbelysningen. Och tack också för sällskapet Anders. När vi hade handhat färdig i Borlänge. Då tankade vi bara bilen och sen så åkte vi hem till Ludvika och Vasalunden. Förut så var vi hemma en snabb sväng i Vasalunden. Och då hjälpte jag Mamma och installera en ny väckarklocka som Mamma har köpt idag. Och sen så åkte vi och handlade på MM. Nu så är vi hemma igen. Nyss har jag pratat med väldens bästa kompis Jasmine Sjöstedt på FaceTime. Nu så ska jag packa och duscha. Vi hörs snart igen för nu har jag det lite stressigt innan jag sova. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards