Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Anton Trygg - 20 april 2014 21:54

Hej! Detta lås köpte Mamma till mig på Clas Ohlson i Borlänge idag. Tack älskade Mamma för låset. Det var också kul och träffa min älskade Mormor idag på falu lasarett. På vägen hem så åt jag och Mamma på Max i Borlänge. På kvällen så kom jag och Mamma hem till Vasalunden. Nu så ska jag ta en äggsmörgås och ett glass juice. Sen så ska jag duscha. Ha det så bra så länge så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 april 2014 16:04

Hej på er alla!
Snart så sätter Cross-Säsongen i gången igen. Det ska bli så kul och känna farten igen också. Ha nu en jätte bra dag på bra alla Cross-Vänner. Hälsningar från Crossföraren Anton

Av Anton Trygg - 20 april 2014 12:04

Goddag på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa Mamma och sen ska jag också borsta tänderna. Senare ska vi åka till Clas Ohlson i Borlänge för jag ska köpa ett lås till cykel. Efter det så ska vi åka vidare till Falun och hälsa på Mormor på lasarettet. Ha nu en jätte bra påskdagen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 april 2014 01:38

Hej! När vi åkte hem från Knutsbo då hämtade Mamma Anders hemma hos honom. Sen körde Mamma mig och Anders till en pizzeria. Och där åt jag och Anders pizza. Tack för pizzan Anders. När jag och Anders hade ätit färdig. Då gick vi hem. Nyss har jag borsta tänderna. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards