Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Anton Trygg - 16 april 2014 22:19

Hej! På eftermiddag så kom jag hem till min älskade Mamma här i Vasalunden i Ludvika. På kvällen så åt jag mammas goda tunnpannkaka. Senare kom Anders hit och titta på hockey med mig i mitt rum. Sverige vann mot Danmark med 5-2. Nyss så tog jag ett glass juice och en smörgås. Nu så sitter jag här i soffan och ta det lugnt innan jag ska gå och ta en skön dusch. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 april 2014 14:08

Hej! Idag blev det ingen körning med grävmaskinen för att grannen Bosse var inte hemma och kunde hjälpa oss med att koppla in startmotorn. Men istället erbjöd dag med att klyva ved och hjälpa pappa och lastat timmerstockar på vagnen. Nu så ska jag bädda sängen, packa, byta om mig och äta mat. Sen ska Pappa köra in mig till Mamma i Ludvika. Ha en jätte fin eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 april 2014 08:44

Godmorgon på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också för första gången den här påsklov äta frukost tillsammans med min älskade Pappa. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare ska jag gå ut och kolla hur det går med traktorn. För idag ska grannen Bosse sätta i startmotorn i traktorn. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 april 2014 00:49

Hej! Förut har jag pratat med Mamma i mobiltelefon och borstat tänderna. Nyss så skulle jag dra ner Pappas rullgardin och då åkte det en glas sak ner i golvet och gick sönder. Jag är så besviken och klumpig. Nu så ska jag lägga mig deppig och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards