Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Anton Trygg - 21 april 2014 22:17

Hej! Tack för allt idag Rosie. Nu på kvällen så kom Mamma hem från Falun. Och då åkte hon upp till Knutsbo och hämtade mig. Då berättade Mamma till mig att Mormor hade spytt. Krya på dig nu bästa Mormor. Sen så åkte vi och handla och sen vidare hem. Väll hemma så gjorde Mamma värdens godaste makaroner och köttfärsås till mig. Tack för god Mat Mamma. Nyss har ätit mat och titta på sjukhusserier. Nu så ska jag ringa till väldens bästa kompis Jasmine på FaceTime. GRATTIS SKELLEFTEÅ AIK TILL SM-GULDET. Ha det så bra på er alla underbara. Kramizar <3 /A @rosieh72 @irenetrygg53 @jassebest

Av Anton Trygg - 21 april 2014 15:26

Fy sjutton vad varmt det är ute nu. Jag bara svettas. Härligt med tidig för sommar. Vist Amanda? Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 21 april 2014 14:37

Hej Hedberg! Tack för åkturen Johan. För ett lite tag så kom jag till Rosie, Johan, Amanda och Moa. Nyss har vi ätit mat. Tack för maten Rosie Hedberg. Nu så blir det fotbollstajm i värmen. Ha en bra eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 april 2014 13:28

Hej! Nu så åkte Mamma och hälsa på Mormor i Falun igen. Men jag hade inge lust att hänga med. Men snart istället så ska jag åka motorcykel med Johan upp till Knutsbo för att vara med bästa Amanda och Moa. Ha en jätte bra annandag påsk på er ute i fina påskvädret. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 april 2014 11:03

God förmiddag på er alla!
Idag är det sista dagen på mitt påsklov och imorgon så är det studiedag och på onsdag så börjar jag skolan igen. Men nu iallafall så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost och borsta tänderna. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Ha en jätte fin måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 april 2014 00:23

Hej! Nä gott folk nu så ska jag tänka på refrängen och krypa ner i min sköna säng och sova. Godnatt och Sov gott gott folk. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards