Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Anton Trygg - 25 april 2014 23:33

Hej! HEJ DÅ FREDAG. Förut har jag borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nä gott folk nu så ska jag tänka på refrängen och krypa ner i min sköna säng och sova det är en nya dag imorgon också. Kramizar ?? /A

Av Anton Trygg - 25 april 2014 21:50

Hej på er alla!
Idag har det varit en jätte bra dag i Tullängsskolan. Idag i skolan så hade vi digitalkompetens och trä. När skolan var slut då cyklade jag hem till Elevhemmet Svanen. Hemma på elevhemmet då fikade jag. Sen så cyklade jag till ÖoB och handlade present till Felicia och sen så cyklade jag hem till elevhemmet igen. Hemma på elevhemmet så duschade jag och fixade mitt håret snyggt. Kvart i 6 så åkte vi till Elevhemmet Solen på kalas för Eleonore Eriksson och Felicia fyller år. Hoppas ni blev glad när ni öppnade presenterna från mig. För jag hann inte se när ni öppnade dom. Vi fick också för drink när vi kom. Och senare böjd dom på mat sallad, potatisgratäng och kött till det drack vi läsk. Till efterrätt så fick vi också tårta. Tack Elevhemmet Solen för allt ikväll. Ungefär vid klockan 20:00 så åkte vi tillbaka till elevhemmet svanen. Nyss har jag tittat på let's Dance på TV4 och ätit banan. Nu så sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 22:25 så let's Dance kan börja igen och får se vem så går vidare och åker ut. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 april 2014 07:21

Godmorgon på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en god frukost. Sen ska jag borsta tänderna, fixa mitt håret och bädda min säng. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha nu en jätte bra och härlig fredag på er alla underbara. Kramizar

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards