Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Anton Trygg - 4 april 2014 23:58

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Tabell segraren ÖREBRO HK vann på straffar mot AIK med 2-1 på HOVET i Stockholm. Tid 38:19 in i andra perioden så kvitterade Johan Wiklander till 1-1 till Örebro Hockey. I tredje perioden så blev det inge mål. Sen blev det förlängning och det blev inge mål där heller. Marcus Weinstock skött sen in 2-1 på straff för ÖREBRO HK. Tack vare poängen så säkrade Örebro kvalseriesegern. ÖREBRO HK är bäst i tidernas kvalserie och toppar tabellen med 21 poäng. Grattis ÖREBRO HK till vinsten. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 4 april 2014 22:54

Hej! Morfar var så pigg idag när vi var och hälsade på. Vi träffade också Lola. Vi fikade där med tårta. Sen så åkte jag och Mamma hem till Ludvika. När vi kom hem till Vasalunden. Då gick jag ner till källaren och fixade med min cykeln. Snarare så gjorde Mamma snabbmat makaroner och köttbullar och vi åt. Vid klockan 20:00 så tittade vi på Let's Dance på TV4 åt glass. Nu så ska jag bara ta det lugnt. Vi hörs snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 april 2014 13:58

Hej! När jag kom hem till Ludvika med tåget. Då stog Mamma och vänta på mig på stationen. Nu så är vi på väg till Borlänge/Tunagården för min bästa morfar fyller hela 85 år idag. Grattis morfar på 85-årsdag. Ha nu en jätte härlig eftermiddag i det fina vår vädret på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 april 2014 12:21

Hej! Det har varit en jätte bra dag på Tullängsskolan idag. På förmiddagen så tittade vi på en film i klassrummet. Klockan 09:40 till 10:00 så hade vi rast. Sen så tittade vi klart på filmen. När filmen var slut då hade vi fri iPad. Sen så åt vi lunch klockan 10:40. När skolan var slut då körde Susanne hos i minibussen till Centralstationen. Nu så sitter jag på tåget på väg hem till Ludvika. Trevlig helg på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 april 2014 06:37

Godmorgon på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:50 då ska jag gå till Tullängsskolan. Ha en jätte härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 april 2014 00:24

Hej! Igår har det varit en bra dag på Tullängsskolan. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet igår då duschade jag. Senare så åt vi mat. Sen igår så åkte jag, Ahmed och boendepersonalen Carina till ungdomsgården Kraften och var på Disco. Vi var på disco ungefär en timme. Jag tycker det är för liten tid. Jag vill vara på disco från klockan 18:30 till 21:00. Jag börjar nu och bli vuxen och en man. Jag är ingen barnunge lägre. Så jag kan var kvar på discot lite till. När discot var slut då åkte vi buss hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Förut har jag pratat med Anders och Mamma i mobiltelefon. Jag har också borsta tänderna. Jag vill också bara säga att jag vann över Simon på Quizkampen igår. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards