Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Anton Trygg - 8 april 2014 22:06

Hej! Det har varit en bra dag på Kvinnerstaskolan idag. När skolan var slut. Då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte till Stortorget. Där gick jag av bussen och gick till norra cykel och motor och hämtade min cykel och betalade. Sen så gick jag med cykeln i spöregnet till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då åt jag mat. Vid klockan 18:09 då åkte jag, Ahmed och Emelie till Olof Palme torget där gick vi av bussen och tog ut pengar i bankomat. Vi gick sen vidare till dövas förening och var på Å -Kul. Där så träffade jag min världens bästa kompis Jasmine Sjöstedtoch då gav jag henne en kram. Efter Å-Kul så fick vi åka i vita minibussen med solens elevhemmet och dom körde hem oss till svanen. Förut har jag duschat. Nyss borsta tänderna och pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 april 2014 12:18

Hej! Det är svårt på bygg idag för jag vet inte vad jag ska göra. Då blir det att jag bara står och titta på när dom andra jobbar. När man inte gör något då går tiden jätte sakta. Det blir bättre efter påsklovet för då ska vi få köra traktor. Det är traktor som jag älskar att jobba med. Jippi jippi. Hälsningar från traktor nörden Anton

Av Anton Trygg - 8 april 2014 08:02

Hej! Nu är jag på plats på Kvinnerstaskolan = här är det svinkallt. Våren var tog du vägen. Jag längtar efter dig. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 april 2014 07:16

Vardagsbild 4/5. Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och klädde på mig kläderna. Jag åt också en god frukost. Sen så bäddade jag min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då gick jag till busshållplats Lavendelvägen och vänta bussen. Nu så är jag på buss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Har får ni en blid på Örebroklacken. Idag så utmanar jag Jonas Trygg. Lägg ut en bild i 5 dagar och utmanar någon. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 april 2014 00:47

Hej! Det har varit en bra dag i Kvinnerstaskolan igår. När skolan var slut. Då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. Sen igår så gick jag med Cykeln till norra cykel och motor och lämna in min cykel. Senare igår så åkte jag buss hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet så åt jag mat och duschade. Vid klockan 18:09 så åkte jag buss till Hemmansvägen där så gick jag av bussen och gick till BEHRN ARENA. I en av periodpausen så köpte jag Coca-Cola och muffins. När matchen var slut. Så åkte jag buss hen till Lavendelvägen/elevhemmet. Förut har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Nyss borsta tänderna. Nu så ska jag sova. Godnatt. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 april 2014 00:35

Igår ikväll så tog hockeysäsongen slut för ÖREBRO HK. Vilken fantastisk säsong ÖREBRO HK har haft i SHL och i kvalserien. Vi ses nästa säsong igen i SHL ÖREBRO HK och då siktar vi mot SM-slutspel.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards