Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Anton Trygg - 10 april 2014 22:35

Hej! Idag har det varit en bra dag på Tullängsskolan. Idag så sa jag hej då åt min bästa kompis Jasmine Sjöstedt. När skola var slut så cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Senare så åkte jag och boendepersonalen Wanesa buss till satan och hade ensam kväll. Vi åt buffé på resturang China muren. Efter så gick vi hem. Hemma på elevhemmet så fick jag påskägg. Sen så duschade jag och borstat tänderna. Nyss så har jag packat och pratat med mamma i mobiltelefon. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 april 2014 12:52

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Jag saknar redan min favorit spelare Emil Kåberg. Det kommer bli jätte tomt utan dig på isen Emil Kåberg. Emil Kåberg du ät bäst. Hälsningar från hockey nörden Anton

Av Anton Trygg - 10 april 2014 07:16

Anton Trygg
Hej! Jag har sagt i hela min uppväxt att jag inte ska dricka alkohol, snusa eller röka. Det står jag för och jag vill inte vara i det stationen heller. Jag vill inte heller förstöra min kropp och hälsa. Jag vill må bra och leva och ett bra liv och ha en bra kropp också. Komihåg att aldrig börjar med såna sker det är bara dumheter. Man lever faktisk ett bättre liv utan det. Bilden har jag hittat på Google. Kommentera och skriv vad ni tycker. Med vänliga hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 10 april 2014 07:04

Godmorgon på er alla!
Igår så blev det stopp i toaletten. Men det fixade superhjälten Anton med att ta toaborsten och tog bort stoppet. Gud vad duktig jag är. Men nu iallafall så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också en jätte god frukost som boendepersonalen Kerstin har gjort. Sen så ska jag bädda min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Idag känns det tungt för att igår fick Emil Kåberg sparken från Örebro Hockey. Ha nu en härlig dag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards