Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Anton Trygg - 9 april 2014 23:13

Hej på er alla!
Idag har det varit en bra dag i Tullängsskolan. När skolan var slut så cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet så åt jag fruktsallad och grädde. Sen åkte jag och Simone till bowlingen. På bowlingen så spelade jag med Jasmine Sjöstedt, Emelie Dahlgren och Eleonore Eriksson. Sen så åkte vi hem till elevhemmet. På elevhemmet på kvällen så åt vi mat. Senare så städade jag toaan och dammsug. Förut tittade jag på Sveriges yngsta mästerkock på tv. Efter det så duschade jag. Nyss har jag pratat med mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 april 2014 22:28

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Den här dag har varit jobbigt och sorgligt i mitt rödvitta hjärtan. Det får inte bara hända att Örebro hockey har sparkat Emil Kåberg. Emil Kåberg har krigat och jobbat bra vid alla matcher. Men nu lång inne i mitt hjärta så står jag verkligen vad jag hejar på och hur en det går för Örebro Hockey och Emil Kåberg så hejar jag på röttvitta laget också är Emil Kåberg fortfarande min favorit spelare. Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på att Örebro Hockey har sparkat Emil Kåberg från Örebro Hockey idag. Du kommer alltid och vara min bästa spelaren i Örebro Hockey Emil Kåberg. Hälsningar från rödvitta laget/Anton

#EMILKÅBERGDUÄRBÄST!

Av Anton Trygg - 9 april 2014 18:30

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag har jag fått ett tråkigt besked att det är många spelar som har fått gått från Örebro Hockey. En av dom är min favorit spelaren Emil Kåberg som inte får spela i Örebro Hockey nästa säsong. Jag kommer och sakna dig på isen Emil Kåberg. Du har gjort en fantastisk bra jobb. Lycka till i din nya klubb om du ska till en ny klubb eller inte. Hälsningar Anton

#EMILKÅBERGDUÄRBÄST!

Av Anton Trygg - 9 april 2014 07:18

Vardagsbild 5/5. Godmorgon. Igår så glömde jag och säga att jag åt två våfflor igår på Å-Kul. Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en god frukost. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Idag utmanar jag Jasmine Sjöstedt att lägga ut en vardagsbild i 5 dagar och utmana en vän varje dag. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards