Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Anton Trygg - 5 april 2014 18:17

Till och med experterna tycker att LEKSANDS IF inte har något i SHL att göra. Nästa säsong så blir det Hockeyallsvenskan för LEKSANDS IF.

Av Anton Trygg - 5 april 2014 17:24

Hej på er alla Hockey-Vänner!

ÖREBRO HK säkrade igår sin tabell segrade i tidernas kvalserie med att besegra AIK på bortaplan med 2-1 på straffar. I ÖREBRO HK gör spelarna sitt jobb och målvakterna.

LEKSANDS IF är kvar i SHL för att målvakten Oscar Alsenfelt har vaktat målet och gjort sitt jobb. Och en sak till att spelaren har inte gjort sitt jobb i LEKSANDS IF den här säsongen i SHL. Det är därför om målvakten Oscar Alsenfelt inte skulle vakta målet mer och bli sparkad eller bryta klubb. Då skulle LEKSANDS IF vara i division 3 nu. Haha till er alla Leksingar.

Till er alla Leksingar till nästa säsong då ska ni byta lag till världens bästa hockeylag ÖREBRO HK.

Med vänliga hälsningar från Anton/ÖREBRO HOCKEY KLUBB

#ALLAVISOMÄLSKARÖREBRO!

#DETÄRVISOMÄRÖREBRO!

#RÖDVITT!

Av Anton Trygg - 5 april 2014 16:02

Hej! Förut idag var jag till Fottas och skulle få styret högre på cykeln. Men det gick inte få styret högre. Så gick vi hem igen till Vasalunden. Nyss så var jag och Mamma till Coop på Lyviksberget och köpte bakelse. Nu så är jag hemma hos bästa Mormor på Högberget. Vi har nyss fikat. Ha nu en jätte härlig eftermiddag på er alla i vårvädret. Kramizar /A

Av Anton Trygg - 5 april 2014 12:27

Vardagsbild 1/5. Förut har jag ätit frukost tillsammans med bästa Mamma. Nyss har jag borsta tänderna. Nu så ska jag gå ut i fina vårvädret och gå med cykeln till Fotta för att dom ska höja min styret på cykeln. Idag så utmanar jag Irené Trygg. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 april 2014 00:25

God natt världen!!! Sov gott!!! Det ska jag försöka göra;-) Önska mig lycka till... Kram<3A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards