Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Anton Trygg - 12 april 2014 22:02

God sent kväll på er alla!
Idag så blev det ingen traktor körning och grävning för mig. För att traktorn är trasig. Nu står grävmaskinen hos våran granne Bosse för han ska hjälpa till och laga den. På eftermiddag så hjälpte jag Pappa med att klyva ved. Senare på kvällen så åt vi mat. Nu tittar jag på tv. Ha det så bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 april 2014 13:17

Hej! Nyss har jag borstat tänderna. Nu ska jag gå ut och fixa med traktorn och sen så ska jag köra traktor. Ha en jätte bra dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 april 2014 11:51

Hej på er alla Hockey-Vänner!

Vakna Örebro vi ska ha #27 Emil Kåberg kvar i Örebro Hockey nästa säsong på isen.

Kom igen nu och HJÄLP oss med att gilla sidan och dela bilderna och det är bara och trycka på länken.

https://www.facebook.com/pages/Låt-Emil-Kåberg-stanna/299788093504797?ref=ts&fref=ts

Med vänliga hälsningar från en deppig Örebro supporter/Anton

Av Anton Trygg - 12 april 2014 11:28

Goddag på er!
Idag sov jag länge. Nu så ska jag gå ner och äta frukost. Sen ska jag borsta tänderna. Och senare gå ut och fixa med grävmaskin. Ha en jätte bra och härlig lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 april 2014 01:33

Hej! Igår när jag kom med tåget till Ludvika station. Då stog Mamma där och vänta på mig . Vi åkte sen till fottas mc och tittade på lås till cykeln men det var så dyrt så jag köpte inget. Sen så åkte vi hem till Vasalunden. Då var jag hemma ett tag och sen så kom Pappa och hämta mig. Och då åkte vi hem till Burängsberg. Hemma i Burängsberg så fickade jag, pappa, Norma och Anna Penafiel. På kvällen så åt vi mat och tittade på let's dance. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards