Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Anton Trygg - 7 april 2014 23:54

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade i säsongavslutning mot IF MALMÖ REDHAWKS med 0-4 på hemmaplan i BEHRN ARENA. Men vad gör det ingenting för ÖREBRO HK är redan färdig till SHL näst säsong. Det andra laget som gick upp till SHL var DJURGÅRDENS IF. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 7 april 2014 12:20

Idag är det MATCHDAG och sista matchen för den här säsongen när IF MALMÖ REDHAWKAS kommer på besök ikväll till BEHRN ARENA. Jag kommer till BEHRN AREBA ikväll grabbar. DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO.

Av Anton Trygg - 7 april 2014 08:01

Hej! Det gick jätte bra och ta ner cykeln till tåget. Nu så har jag åkt ett tag och är på väg mot Örebro med tåget för en vecka. Och sen så har jag äntligen det längtade påsklov. När jag kommer fram till Örebro Centralstation då ska jag byta till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en fin dag trots regnet ute. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 april 2014 06:33

Vardagsbild 3/5. Godmorgon på er alla! Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 07:00 då ska jag gå med cykeln till Ludvika tågstation. Och sen ta med cykeln på tåget och åka mot Örebro. Ha nu en jätte bra och underbar dag på er alla. Idag så utmanar jag Rosie Hedberg. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 april 2014 00:38

Hej! Nä gott folk nu så ska jag tänka på refrängen och krypa ner i min sköna säng och sova det blir en tidig morgon att vakna idag. Jag har väckarklockan på 06:00. Godnatt och Sov gott gott folk. Kramizar ?? /A

Av Anton Trygg - 7 april 2014 00:33

Hej på er alla hockey-Vänner!
Idag så spelar ÖREBRO HK sin sista match för den här säsongen på hemmaplan mot IF MALMÖ REDHAWKS i BEHRN ARENA. I kvällens match har inte ÖREBRO HK någon press och vinna för att ÖREBRO HK är redan klara till SHL till nästa säsongen. Men lycka till ändå idag på hemmaplan ÖREBRO HK. Jag kommer också till BEHRN ARENA och heja fram er till tre poäng. För då kan ÖREBRO HK håna IF MALÖM REDHAWKAS med att vinna. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards