Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2014

Av Anton Trygg - 29 april 2014 07:20

Av Anton Trygg - 28 april 2014 22:41

Hej! Det har varit en svettig och bra dag på Kvinnerstaskolan. På eftermiddagens rasten så var jag iväg till cafeterian och köpte mig en Loka med smak av krusbär och päron. När skolan var slut så byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 6 och sen åka till Elevhemmet svanen. På kvällen så åt vi mat. Senare tvättade jag mina kläder och gick också ut och gick med Wanesa. Förut har jag tittat på tv och borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kram

Av Anton Trygg - 28 april 2014 09:57

Hej! Jag glömde och säga en sak vid mitt förra statusuppdatering att jag bäddade också min säng hemma på elevhemmet svanen. Nu var det ett tag sen jag var här och nu är jag också på plats på Kvinnerstaskolan. Nu så ska jag gå upp till Bengt-Arne och fråga vad jag ska göra och var jag ska samlas. För jag vet ingenting nu. Ha en solig dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 april 2014 09:11

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och kläde på mig kläderna. Sen så duschade jag. När jag hade duschat färdigt då satte jag på mig mina mjukisbyxor och jag drog åt snöret i byxorna då gick snöret av. Men jag kunde ha mjukisbyxorna ändå för det var lite resor i dom och jag spände också magen för det skulle blir lite tajtare. Senare så åt jag frukost. Jag borstade också tänderna och byte till mina andra mjukisbyxor för dom håll snöret i. Innan jag gick till bussen så ringde jag till Mamma och sa vad som har hänt. Då sa jag till Mamma till mig också inge fara det är sånt som händer alla. Vid klockan 08:30 så gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och väntade på bussen. Sen så åkte jag stadsbuss 6 till Resecentrum. Nu så är jag på Resecentrum och väntar på länsbuss 302 och sen så ska jag åka till Kvinnerstaskolan. Vilken kos morgon det blev. Ha en jättebra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 april 2014 07:27

Av Anton Trygg - 27 april 2014 23:12

Hej! Förut har jag borstat tänderna. Nyss har jag pratat med bästa och underbaraste Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag krypa ner i min coola HARLEY-DAVIDSON säng och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 april 2014 23:01

Hej på er alla!
Gud vad jag längtar tills jag ska köra Cross igen och få känna farten och hoppa högt igen. Cross är livet. Ha nu en jätte bra natt på er alla Cross-Vänner. Hälsningar från Crossföraren Anton

Av Anton Trygg - 27 april 2014 21:58

Hej! På eftermiddagen så tvättade jag mina laken och städade mitt rum. Vi åt också tacos. Sen så klippte jag gräsmattan med gräsklipparen. På kvällen så åt jag kladdkaka med glass och drack te. Senare cyklade jag och Ahmed Rashid ute. Nu så hann jag inte duscha för klockan blev så mycket. Jag duschar imorgon bitti istället. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards