Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2014

Av Anton Trygg - 19 april 2014 15:56

Ha en bra påskafton och en glad påsk på er alla!

Av Anton Trygg - 19 april 2014 12:08

Glad påskafton på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen ska jag borsta tänderna. Och senare ska jag till Åhlén och köpa hårvax. Ha en jätte bra påskafton på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 april 2014 23:51

Hej! Tack Rosie och Johan för att jag fick vara hos er denna gång. Det var mums filibaba med en kebabrulle förut. Nyss har jag duschat och borsta tänderna. Nu så ska familjen Trygg sova. Godnatt och sov gott. Kramizar ?? /A @rosieh72 @hedberg02 @moisen05 @irenetrygg53

Av Anton Trygg - 18 april 2014 22:50

Hej! Nu på kvällen så kom Mamma hem till Ludvika. Nu så är jag också i Vasalunden. Förut tittade jag och Mamma på let's dance TV4. Nyss var vi till pizzeria här i Ludvika och köpte en kebabrulle till mig. Nu så ska jag ta en snabb dusch. Ha det så jätte bra så länge. Kramizar ?? /A

Av Anton Trygg - 18 april 2014 19:41

Nyklippt och nöjd kille. Tack för klippningen Johan. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 18 april 2014 16:38

Hej! Nu har vi nyss ätit påskmat på Golan hos Eva och Börge. Det var jätte gott. Tack Eva och Börge för ett riktigt gott påskbord. Mamma är fortfarande kvar på Falu lasarett för Mormor ligger där och är jätte sjuk. Vinn din kamp nu Mormor så du blir frisk och kan komma hem till Ludvika. Jag älskar dig bästa Mormor. Nu så blir jag kvar ett tag till hos familjen Hedberg. Ha nu en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 april 2014 12:13

Hej! Rosie har för ett lite stund sen köpt en korv och bröd till mig. Tack för korven och brödet Rosie. Också har jag fått gratis popcorn av Amandas fotbollslag. Tack ÖIS. Jag såg också att några personer tecknade här i affären det är första jag ser det i Ludvika. Ha nu en jätte bra dag på er alla. Kramizar ?? /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards