Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2014

Av Anton Trygg - 27 april 2014 14:09

Hej! Nyss var jag med boendepersonalen Kerstin till Willys och blomsterlandet och handlade. Nu så är vi hemma på elevhemmet igen. Snart ska jag städa min rum och byta lakan i min säng. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 april 2014 10:52

God förmiddag på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Senare så vet jag inte vad jag ska göra. Ha nu en jätte härlig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 april 2014 00:14

Hej! Igår på kvällen här på elevhemmet så tittade vi på dvden som heter solsidan. Vi tittade och skrattade och hade kul och åt tacochips och drack läsk. Nyss har jag borstat tänderna och pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 april 2014 15:52

Hej! Jag är helt slut efter galen och rolig dag hemma hos boendepersonalen Carina i Hälleby. Nu är vi på väg hem till Elevhemmet Svanen igen. Kramizar <3 /A i värmen

Av Anton Trygg - 26 april 2014 15:38

Hej! För ett lite tag sen så har vi ätit grillat kött och kyckling med potatissallad och grönsaker. Nyss har var spelat kubb i värmen. Snart så ska vi åka tillbaka till Elevhemmet Svanen. Ha en jätte bra lördag på er alla. Här får ni en liten rapport från mig i värmen. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 26 april 2014 13:23

Nu är vi hemma hos boendepersonalen Carina i Hälleby!

Av Anton Trygg - 26 april 2014 12:33

Mot Hälleby och hälsa på boendepersonalen Carina!

Av Anton Trygg - 26 april 2014 11:05

God middag! Inatt har jag sovit utmärkt. Nu ska jag iallafall gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen ska jag bädda mig min säng och borsta tänderna. Senare så ska vi åka och besöka boendepersonalen Carina hemma hos henne och kolla hur hon bor. Vi ska också grilla och äta mat där. Idag hoppas vi på fint väder med klar blå himmel och sol. Ha en jätte bra och härlig lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards