Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anton Trygg - 30 augusti 2013 07:21

Godmorgon fredag!
På elevhemmet Svanen här jag bäddat sängen och klädd på mig kläderna. Också har jag ätit god frukost och borsta tänderna. Nu sitter jag på buss 26 på väg mot Resecentrum. Och där ska jag bytta buss till länsbuss 302 eller 3014 och åka till Kvinnerstaskolan. Ha en härlig rening dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 29 augusti 2013 23:13

Hej! Nu ska jag sova. Godnatt torsdag. /Anton

Av Anton Trygg - 29 augusti 2013 16:24

Hej på er alla underbara!
Idag har det varit en toppen bra dag på Tullängsskolan. Jag har haft historia och teori i hemkunskap. Jag har också var på en rast till café Innova och handlat chokladboll och yoghurt med smak av banan och mango det var gott. Nu är jag hemma på elevhemmet Svanen. Förut har jag druckit ett glass med saft. Nu sitter jag inne i mitt rum och är vid iPad och lyssnar på radio. Ha en härlig eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 29 augusti 2013 11:39

Hej! Nu har vi ätit soppa och mjukbröd till lunch. Snart börjar lektion igen. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 29 augusti 2013 09:58

God förmiddag på er alla!
Nu har jag rast till kl 10:00. Sen börjar lektionen igen. Alltid blir vackert - sett med kärlekens ögon... Ha en kärleksfull dag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 29 augusti 2013 06:55

Torsdagsmorgon...
Nu ska jag gå upp och bädda sängen och klä på mig och äta god frukost. Sen ska jag borsta tänderna. kl 08:00 ska vi cykla till Tullängsskolan. Livet är till för att levas inte bara överleva... Ha en toppen bra torsdag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 28 augusti 2013 21:48

Hej! Idag har det varit en bra dag på Tullängsskolan. Idag hade jag bild, teckenspråk, historia och några ämnen till. När skolan var slut. Då cyklade jag hem till elevhemmet Svanen. På elevhemmet drack jag saft och åt fikabröd. Sen åkte vi buss till Resecentrum. Sen gick vi till Strike & Co och spela bowling. Vi åkte sen buss tillbaka till elevhemmet. Vi åt mat. Jag har också duschat. Nu ska jag sova. Godnatt onsdag. /Anton

Av Anton Trygg - 28 augusti 2013 14:25

Hej! Idag har jag ätit spagetti och köttfärs med sallad. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards