Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anton Trygg - 11 augusti 2013 15:05

God eftermiddag underbara söndag!
Förut har Norma och Anna varit till Elgiganten. Då följde jag inte med. Jag vill inte. Jag har också kollat på tv. Nyss har vi ätit brasiliansk mat feijoada hem i Örby. Men nu är jag på väg till Ikea och Biltema med Norma D. Forsman och Anna Penafiel för dom ska handla och för jag ska komma ut lite. Tänk vad härlig livet kan vara. Ha en toppen bra eftermiddag på er alla. /Anton

Boa tarde linda de domingo!
No passado, a Norma e Anna foram Cnet. Então eu não seguidas. Eu não quero. Eu também estive assistindo televisão. Recentemente, temos comido comida brasileira feijoada casa em Örby. Mas agora eu vou Ikea e loja de autopeças com Norma D. Forsman e Anna Penafiel para eles agir e para eu sair um pouco. Imagine como a vida pode ser maravilhosa. Tenha um super boa tarde a todos vocês. /Anton

Av Anton Trygg - 11 augusti 2013 11:01

Hej! Nu är jag uppe och ska äta god frukost. Ha en härlig söndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 23:59

Hej! På eftermiddagen/kvällen var vi i Kungsträdgården på Brasilien day. Sen när vi skulle gå till Centralen. Då började det ös regna. Då åkte vi taxi istället hem till Örby. Vilken kul eftermiddag/kväll det har varit i Kungsträdgården. Men nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 15:11

Hej! Vi ska snart gå till Älvsjö station och åka pendeltåg till centralen. Och gå där ifrån till Kungsträdgården. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 14:15

Hej! Nu är vi framme i Stockholm/Örby. Snart ska vi äta mat. Ha en härlig eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 12:00

Hej! Nu vi åka mot Stockholm/huvudstaden igen efter vi har tankat bilen närheten av Enköping. Nu ska jag äntligen sova lite i bilen. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 11:43

Hej! Nu är vi på väg till Stockholm/Huvudstaden igen. Efter ett stopp i Västerås. Vi har ungefär 8 mill kvar. Nu ska jag sova lite i bilen. Här får ni en fin bild på mig. Ha en toppen bra lördag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 11:00

Hej! Nu har vi åkt ett tag och är på väg till Stockholm/Huvudstaden för några dagar bara vara och göra roliga saker också. Men nu är vi snart i Västerås. Och där ska vi gå in på biltema för pappa ska handla där. Ha en kärleksfull lördag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards