Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Anton Trygg - 25 augusti 2013 22:47

Hej! När vi hade tittat färdig på amerikansk fotboll. Då cyklade vi hem. På vägen till elevhemmet. Då såg vi luftballonger. På elevhemmet Svanen har jag duschat. Nyss har jag pratat med pappa och mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 augusti 2013 15:46

Hej på er alla!
Snart ska vi cykla till Behrn arena fotbollsplan och kolla på amerikansk fotboll. Det ska bli kul. Ha en toppen bra eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 augusti 2013 13:50

Hej! Nyss har vi varit ute och spelat klubb med elevhemmet druvan. Nu sitter jag inne i mitt och lyssnar på radio och är på min iPad. Njut nu i solen och ha det så bra. /Anton

Av Anton Trygg - 25 augusti 2013 13:38

Hej! Förlåt om jag skriver fel ibland här på FB och BLOGGEN. Jag hoppas verkligen att ni första vad jag menar ändå. Jag har lite svart och stava när jag skriver. Och ibland stavar mobilen fel eller att jag skriver för snabbt och slarvar. Ha en bra solig dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 augusti 2013 12:08

Hej! På elevhemmet Svanen bor Emelie, Ahmed, Phuong, Rasmus och jag. Vi är 5 elever och 5 personal. Men en personal ska sluta sen. Då blir det bra 4 personal kvar här. Förut har jag, Ahmed och Emelie varit ute och cyklat. Nu sitter vi här och skrattar. Ha en fin dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 augusti 2013 09:00

Godmorgon underbara söndag!
Nu är jag vaken och är pigg. Jag ska först ringa till Mamma. Också ska jag bädda sängen. Och sen ska jag gå och äta god frukost här på elevhemmet Svanen. Sen får vi se också vad vi ska hitta på och göra idag med elevhemmet. Men det jag vet iallafall att vi ska kolla på Amerikansk fotboll kl 17:00 på Behrn Arena fotbollsplan. Det ska bli kul. Här får ni en blid på en amerikansk fotboll. Ha en jätte bra söndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards