Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 23:59

Hej! På eftermiddagen/kvällen var vi i Kungsträdgården på Brasilien day. Sen när vi skulle gå till Centralen. Då började det ös regna. Då åkte vi taxi istället hem till Örby. Vilken kul eftermiddag/kväll det har varit i Kungsträdgården. Men nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 15:11

Hej! Vi ska snart gå till Älvsjö station och åka pendeltåg till centralen. Och gå där ifrån till Kungsträdgården. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 14:15

Hej! Nu är vi framme i Stockholm/Örby. Snart ska vi äta mat. Ha en härlig eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 12:00

Hej! Nu vi åka mot Stockholm/huvudstaden igen efter vi har tankat bilen närheten av Enköping. Nu ska jag äntligen sova lite i bilen. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 11:43

Hej! Nu är vi på väg till Stockholm/Huvudstaden igen. Efter ett stopp i Västerås. Vi har ungefär 8 mill kvar. Nu ska jag sova lite i bilen. Här får ni en fin bild på mig. Ha en toppen bra lördag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 11:00

Hej! Nu har vi åkt ett tag och är på väg till Stockholm/Huvudstaden för några dagar bara vara och göra roliga saker också. Men nu är vi snart i Västerås. Och där ska vi gå in på biltema för pappa ska handla där. Ha en kärleksfull lördag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 08:13

Godmorgon på er alla!
Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta frukost. Jag ska också packa och duscha så jag blir fin. Sen kommer pappa och hämta mig vid kl 09:30. Här får ni en bild väldes finaste tårta vi hade på min födelsedag igår. Säger ännu en gång vilken bra födelsedag jag hade igår. Nu vill jag bli äldre. Så man kan hitta en tjej och vara ihop med. Sen vill jag påminna er att ÖREBRO HK kommer och spöa alla lag i hela SHL/Svenska hockey ligan. Kom Ihåg att jag är tjejtjusare också. Ha en härlig lördag på er alla bästa och göra också din dag till en bästadag. /Anton

Av Anton Trygg - 10 augusti 2013 01:13

Hej! Min födelsedag igår har var helt underbar med släkten som har varit här och fikat. Av alla som var här igår fick jag. Kläder, crosshandskar, crossglasögon, strumpor, KP prenumeration, deo, kalsonger, pengar, blomma, presentkort, sängkläder, schampo och handdukar. Jag är super nöjd med min födelsedag. Tack alla som har uppvakta mig på min dag. Gud vad härlig och vara 17 år och vara tonåring. Snart är man i vuxenlivet också. Förut har jag packa lite. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards