Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Anton Trygg - 27 augusti 2013 23:52

Hej på er alla Hockey-Vänner! Ikväll var jag med bästa Andreas Laurin och kollade på träningsmatch i Behrn Arena. ÖREBRO HK förlorade med 1-3 mot SKELLEFTEÅ AIK. Men det gör ingenting. För det är ju bara en träningsmatch. Det var 2870 Människor i Behrn arena. Det är bra 18 dagar kvar till Premiären i SHL. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 27 augusti 2013 23:36

Hej! Det har varit en toppen bra dag på Kvinnerstaskolan idag. Idag fick vi varan jobbarkläder. Så nu kan vi jobba på allvar. Idag har vi haft bygg hela dag vi har snickrat och snickrat. Jag längtar till klass 2. Då får man köra grävmaskin. Också ska vi plugga till traktorkort. Idag på eftermiddagen. Då kom bästa Andreas Laurin i världen hit och besökte mig på mitt elevhem. Sen åkte vi och åt mat på restaurang. Andreas åt kebabtallrik och jag åt en pizza. Sen åkte vi till Behrn arena och titta på träningsmatch. Nu har jag en stol hela hockeysäsongen. Förut på elevhemmet. Har jag duschat och borsta tänderna. Nu ska jag äntligen sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 augusti 2013 06:04

Godmorgon tisdagen!
Nu är jag vaken. Och ska gå upp och bädda sängen och klä på mig och äta god frukost. Sen ska jag borsta tänderna. Kl 07:10 då ska jag åka buss 26 från Lavendelvägen till resecentrum. Och bytta buss till länsbuss 302 eller till 314. Och sen åka till Kvinerstaskolan. Gud vad jag längtar till eftermiddagen. Då ska bästa Andreas Laurin komma och besöka mig här på elevhemmet. Ha en toppen bra tisdag på er alla. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards