Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Anton Trygg - 12 augusti 2013 21:27

Hej! För ett tag sen kom vi hemma till Örby igen. På EKAB träffade jag faster Carina. Det var kul. Faster Anette är här nu och jobbar vid datorn hemma oss hos. Vi har precis ätit mat. Nu tittar jag på tv. Idag ringde dom från Örebro Hockey Klubb. Och då fick vi bestämma var jag ville sitta och var det var ledig. Jag kommer och sitta under hela SHL-Säsongen på sektion E rad 5 plats 11. Jippi jag har säsongskort. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Olá! Um tempo atrás, voltamos para casa para Orby novamente. Em EKAB eu conheci a tia Carina. Foi muito divertido. Tia Anette está aqui agora e eu trabalho em frente ao computador em casa com a gente. Acabamos de comer alimentos. Agora eu olho na televisão. Hoje eles chamaram de Örebro Hockey Club. E então tivemos que decidir onde eu queria sentar e onde ele estava disponível. Eu venho e sentar-se sob a SHL-temporada na seção de linha E 5 ponto 11. Jippi eu tenho uma temporada. Tenha uma boa noite a todos vocês. /Anton

Av Anton Trygg - 12 augusti 2013 15:26

Hej! Vi har nyss kommit hem till Örby. Nu tittar jag lite på tv. Vid kl 16:00 kommer faster Anette hit. Vi ska senare åka till EKAB och sen vidare till Värmdö och köpa en soffa. Ha en härlig regnig eftermiddag på er alla. /Anton

Olá! Acabamos de chegar em casa para Örby. Agora, eu assisto um pouco de TV. Às 16:00, a tia Anette atingido. Iremos mais tarde ir para EKAB e depois para Värmdövägen e comprar um sofá. Tenha uma linda tarde chuvosa para todos vocês. /Anton

Av Anton Trygg - 12 augusti 2013 10:31

Hej och god förmiddag på er alla!
Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta god frukost. Sen ska jag duscha. Efter allt då ska jag åka med pappa och göra olika ärenden. Nu har jag bara en vecka kvar på sommarlovet och sen börjar allvaret igen. Ha en kärleksfull måndag på er alla bästa och gör din dag till en toppendag. /Anton

Av Anton Trygg - 12 augusti 2013 01:10

Hej på er alla!
Om en vecka börjar Jag gymnasium. Gud vad snabbt mitt sommarlov har gott. Men nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla och godnatt och sov gott på er med. /Anton

Olá a todos!
Em uma semana eu começo a escola. Deus, quão rapidamente o meu verão tem sido boa. Mas agora eu durmo. Tenha uma boa noite a todos e boa noite e dormir bem para si mesmos. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards