Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Anton Trygg - 18 augusti 2013 23:56

Hej på er alla!
Nu ska jag sova. Imorgon är min sommarlov slut och då väntar en rolig men intensiv dag och då börjar jag på mitt nya gymnasiet och elevhem. Jag ska gå på Tullängsskolan och på Kvinnerstaskolan. Och bo på elevhemmet Svanen. Nu kommer jag bara hem till Mamma en gång i månaden och en gång i månaden till Pappa också. För vi är kvar i Örebro varannan helg. Jag börjar blir stor nu. Men nu måste jag sova så jag är ut vilad imorgon och orka åka till Örebro. Godnatt och sov gott på er alla underbara. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 18 augusti 2013 20:40

Hej! Idag har vi packat och packat igen. Förut har vi ätit mat. Nyss har vi lasta bilen med mina saker som jag ska ha med mig imorgon när vi åker. Nu ska jag snart gå in och duscha. Ha en bra rening natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 18 augusti 2013 17:39

Hej på er alla!
Idag har vi handlat saker till mitt nya elevhem. Också har jag övningskört. Och vi har tittat på när Amanda hade fotbollsmatch. ÖIS mot Ludvika. ÖIS förlorade med 0-1 mot Ludvika. Bra kämpat ändå ÖIS. Nu är vi hemma hos Jimmy och Karin och lånar symaskinen. Sen ska vi åka hem. Då ska jag övningsköra hem. Här får ni ett fin kort på mig. Ha en bra rening kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 18 augusti 2013 10:44

Hej! Nyss har vi ätit frukost. Nu är Anders Frögren här och pratar lite. Ha en bra söndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards