Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Anton Trygg - 22 augusti 2013 21:59

Hej på er alla!
Idag har vi varit på möte på morgonen vid Kvinnerstaskolan. Sen åkte vi med Lena och Tina som är samordnare och spiral pedagog tillbaka till Tullängsskolan. Det har varit en jätte bra dag på Tullängsskolan. Förut har jag borsta tänderna och raka mig igen för jag fick inte bort allt mustasch och skägg. För jag hade lite bråttom imorse. Nu är allt mustasch och skägg borta. Det är bättre och raka sig lite. Sen spara till mustasch och skägg. Nu ska jag sova också. Godnatt och gott på er alla. Slut för i idag,tack för idag.Vi ses imorgon tack och adjö. Hälsningar Från Svanen. /Anton

Av Anton Trygg - 22 augusti 2013 21:50

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade på hemma men på bortaplan i Lindesberg med 2-3. SÖDERTÄLJE SK vann på straffar mot ÖREBRO HK. Men det är ju bara en träningsmatch. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 22 augusti 2013 06:22

Godmorgon...solstrålar!
Nu ska jag gå upp och bädda sängen och klä på mig här på elevhemmet Svanen. Sen ska jag och Mamma äta frukost. Jag ska också borsta tänderna och raka mig för första gången. Vi ska gå sen till busshållplatsen Lavendelvägen. Och vänta bussen där. Bussen kommer kl 07:10. Vi ska åka till Resecentrum och byta buss till länsbuss 302 som kommer 07:55. Vi ska åka sen till Kvinnerstaskolan. Fråga varje minut och njuut. Och har en jätte bra torsdag på er alla nära och kära. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards