Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Anton Trygg - 28 augusti 2013 21:48

Hej! Idag har det varit en bra dag på Tullängsskolan. Idag hade jag bild, teckenspråk, historia och några ämnen till. När skolan var slut. Då cyklade jag hem till elevhemmet Svanen. På elevhemmet drack jag saft och åt fikabröd. Sen åkte vi buss till Resecentrum. Sen gick vi till Strike & Co och spela bowling. Vi åkte sen buss tillbaka till elevhemmet. Vi åt mat. Jag har också duschat. Nu ska jag sova. Godnatt onsdag. /Anton

Av Anton Trygg - 28 augusti 2013 14:25

Hej! Idag har jag ätit spagetti och köttfärs med sallad. /Anton

Av Anton Trygg - 28 augusti 2013 06:43

Godmorgon onsdag!
Nu ska jag gå upp och bädda sängen och klä på mig. Sen ska vi äta god frukost också ska jag borsta tänderna. Vid kl 08:00 då ska vi cykla till Tullängsskolan. Ha fanatisk bra dag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 28 augusti 2013 06:27

Hej! Det har varit en toppen bra dag på Kvinnerstaskolan igår. Igår fick vi våran jobbarkläder. Så nu kan vi jobba på allvar. Igår har vi haft bygg hela dag vi har snickrat och snickrat. Jag längtar till klass 2. Då får man köra grävmaskin. Också ska vi plugga till traktorkort. Igår på eftermiddagen. Då kom bästa Andreas Laurin i världen hit och besökte mig på mitt elevhem. Sen åkte vi och åt mat på restaurang. Andreas åt kebabtallrik och jag åt en pizza. Sen åkte vi till Behrn arena och titta på träningsmatch. Nu har jag en stol hela hockeysäsongen. Igår på elevhemmet. Har jag duschat och borsta tänderna. Sen sov jag. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards