Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Anton Trygg - 5 augusti 2013 20:55

Hej på er alla!
På eftermiddagen/kvällen har vi ätit mat ute på altan. Förut har jag ätit glass med färska Hallon som pappa har plockat här ute på gården. Nu tittar jag på Lotta på Liseberg på kanal 4 och slappar i soffan. Ha en kärleksfull kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 augusti 2013 19:46

Hej! Nu har jag för ett tag sen kommit in från crosskörningen. Det gick bra och köra cross här hemma i Burängsberg idag med. Cross är livet. Hälsningar Crossföraren Anton

Av Anton Trygg - 5 augusti 2013 16:00

Hej! Nu blir det crosskörning igen här hemma i Burängsberg. Jag ska köra på min crossbana och i skogen. Hej då. Hälsningar Crossföraren Anton

Av Anton Trygg - 5 augusti 2013 12:04

Hej! Igår på kvällen så körde jag lite på min crossbana här hemma i Burängsberg. Det var kul. Det var länge sen jag körde på min crossbana. Ha det så bra. Hälsningar Crossföraren Anton

Av Anton Trygg - 5 augusti 2013 11:55

Hej! Igår på eftermiddagen skulle jag träna cross på Öraberget i Grängesberg. Det blev inget för att det var stor tävling där. Då var det Inge träning där eller. Då åkte vi till skogsbanan i Grängesberg och jag körde på den istället för första gången. Det var kul med tvära svängar. På den banan kan man träna mycket kurvtagning. Jag körde på bra igår. Och tränade jätte bra igår också. Jag Vurpade en gång mjuk. Här får ni lite uppdatering hur jag körde cross igår. Hälsningar Crossföraren Anton

Av Anton Trygg - 5 augusti 2013 11:22

Hej! Nu ska jag gå upp här i Burängsberg och äta frukost. Sen får vi se vad måndagen kommer och erbjuda på. Gud vad jag längtar till hockeysäsongen börjar nu. Här få ni en bild på Sveriges bästa hockeylag ÖREBRO HOCKEY KLUBB. Ha en toppen bra måndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 augusti 2013 01:22

Hej! Gud vad trevligt vi hade det när vi satt ute på altan och skrattade och hade kul. Nyss jag har borsta tänderna. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards