Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Anton Trygg - 23 augusti 2013 23:10

Godnatt Fredag...
Nu ska jag sova första natten själv här på elevhemmet Svanen. Helg Med mys och kärlek... önskar er en toppen helg... /Anton

Av Anton Trygg - 23 augusti 2013 22:20

Hej! Nu ligger jag i sängen och är så slut efter den här intensiva veckan i Örebro. Med mycke nya sker, nya skolor, nya kompisar, nya lärare, ny elevhem och ny boendepersonal. Den här veckan har varit förvarad tycker jag. Så nu ska det inte bli länge till att vara uppe. Snart blir det läggdags. Är super trött. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 23 augusti 2013 16:23

Hej! Det har varit en bra dag på Kvinnerstaskolan. Vi hade lära känna dag och alla ettor var med. Efter skolan då åkte Mamma hem till Ludvika. Och jag åkte länsbuss 314 till Örebro resecentrum och bytte buss till buss 26. Medan jag väntade på bussen 26. Då gick jag till butiken inne på resecentrum. Och köpte rabatt kort ungdom. Sen åkte jag buss 26 till Lavendelvägen. Och sen gick till elevhemmet svanen. Nyss har jag varit ute och cyklat med Ahmed och Emilie. Nu blir det första helgen jag är kvar i Örebro och på elevhemmet. Och nästa helg är det hemresa. Och då åkte jag hem till Ludvika. Ha en bra solig eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 23 augusti 2013 06:08

Hej och Godmorgon!
Nu har Mamma sovit sista natten här på elevhemmet Svanen. Nu ska jag gå upp och och bädda sängen och klä på mig. Sen ska jag och Mamma äta frukost. Jag ska åka buss själv till resecentrum. Också ska jag åka själv med länsbuss 302 till Kvinnerstaskolan. Och sen ska jag träffa mamma på Kvinnerstaskolan. Ha en toppen bra fredag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards