Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Anton Trygg - 4 augusti 2013 23:37

Hej! Idag på eftermiddagen var jag och pappa till Grängesberg. Och sen åkte vi hem till Burängsberg igen. Då åt vi mat. Och nu har vi suttit ute på altan och pratat och skrattar och ha kul. Ha en bra natt på er alla. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 4 augusti 2013 14:42

Hej på er alla Cross-Förare och Vanliga-Vänner! Nu på eftermiddagen blir det Crossträning i Grängesberg igen. Ha en bra eftermiddag på alla Cross-vänner och Vanliga-Vänner. Hälsningar Crossföraren Anton

Av Anton Trygg - 4 augusti 2013 12:29

Hej! Hemma hos mamma. Packade jag. Sen kom Britt och hämta mig och Mamma. Britt skulle köra mig till Finnsviken. Men i Norrrvik. Då ringde Jimmy och sa att han och Tage har tråkigt. Då kom Jimmy till Norrrvik och hämta mig. Då kunde Britt och Mamma åka direkt till Borlänge. Då körde Jimmy mig till Burängsberg. Nu är jag, Jimmy och Tage här i Burängsberg. Jag ska vara hos Pappa tills på torsdag. Och Jimmy och Tage ska bara hälsa på. Ha en härlig varm dag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 4 augusti 2013 11:22

Hej! Nu är jag, Jimmy och Tage på väg till Burängsberg. För jag ska var där tills på torsdag. Och Jimmy och Tage ska bra hälsa på. Ha en härlig dag på er alla. /Anton

[Bild]

Av Anton Trygg - 4 augusti 2013 09:50

Hej! Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta frukost tillsammans med Mamma. Ha en skönt söndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 augusti 2013 00:22

Hej på er alla BLOGG-Vänner! Igår körde vi Alexander till Oskar. Nu ska jag tänka på refrängerna och gå och sova. Men först ska jag gå in och snabb duscha innan jag ska sova. Sen ska jag sova i min sköna säng. Igår skaffade jag twitter. Nu jag har Facebook, twitter, instagram, och bloggplatsen. Jag säger nu godnatt och sov gott på er alla i Ludvika/Vasalunden. Ha en bra natt på er alla också. Hälsningar från Anton

 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards