Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Anton Trygg - 2 augusti 2013 19:56

Hej! På eftermiddagen åkte jag med Jonas/@nonisen88, Lucas/@lucaaaas01 och Oscar till Gonäs och bada. Tack för att jag fick bada med er idag. Förut hemma i Vasalunden då diskade jag. Snart ska jag titta på Skärgårdsdoktorn på SVT1. Här får ni fina kort på mig. Ha en jätte fin sommarkväll på er alla i denna underbara svenska sommaren. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 2 augusti 2013 15:40

Hej! Innan jag och Mamma åkte hem från Stadsparken. Då gick jag Mamma, Jimmy/@jimmytrygg, Tea och Tage till McDonalds och åt glass. Sen åkte jag och Mamma hem. Jag övningskörde först förbi Evas kiosk. Sen hem. Nu är vi hemma i Vasalunden igen. Ha en jätte bra eftermiddag på er alla. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 2 augusti 2013 14:32

Hej! När vi var i Morgåshammar i Smedjebacken då åt vi ravioli. Sen åkte jag, Mamma, Tea och Tage in till Ludvika. Jag övningskörde också. Nu är jag, Mamma, Tea och Tage vid Stadsparken i Ludvika för vi vänta tills Jimmy/@jimmytrygg kommer och hämta Tea och Tage. Gud vad värmt det blev nu. Ha en härlig sommardag på er alla. soliga hälsningar från Ludvika. /Anton

Av Anton Trygg - 2 augusti 2013 11:45

Hej! Idag på morgonen var det så kalt då Jag hade på mig mjukis byxor och tröja. Men nu blev det för varmt istället då satte jag på mig shorts och t-shirts. Nu är det 22 grader i Morgåshammar/Smedjebacken. Ha en fin dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 2 augusti 2013 08:35

Hej på er alla som bor i Smedjebacken! Från Ludvika till Morgåshammar i Smedjebacken övningskörde jag. När jag övningskörde till Morgåshammar då var det mycket dimma. Det var första gången jag övningskörde i dimma. Nu har vi för ett tag sen kommit till Morgåshammar igen och är banvakt åt Tea och Tage. I onsdag innan vi gick ombord på Cinderella. Då fotade dom mig och Mamma/Irené. Senare på kvällen på Cinderella. Då köpte Mamma fotot. Gud vad fin du blev på fotot Mamma. Jag har världens finaste Mamma. Men fotot på mig blev också super fint. Förut har vi ätit frukost. Nu tittar vi på tv tv tv och tv. Ha en bra mulen dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 2 augusti 2013 06:12

Hej på er alla!
Nu är jag vaken. Och har gått upp och klä på mig och borsta tänderna. Sen ska vi åka till Morgåshammar i Smedjebacken. Gud vad kalt det är ute nu. Ha en bra fredag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 2 augusti 2013 00:26

Hej igen! Igår sent på kvällen kom vi hem till Ludvika. I förrgår på båten Cinderella. Åt vi kvällsmat. Titta på när dom sjöng karaoke och på ett band som spelade. Också spelade jag på enarmade banditer/spel automat. Igår på båten Cinderella. Åt vi frukostbuffe. Också har jag spelat på enarmade banditer/spel automat igen. Och åt vi lunch. Jag har handlat på taxfree. Jag handlade vattenflaska, godis bilar. Vi var också på däck 12 och lyssnade på en som sjöng ute på soldäck. Det har varit en toppen resa med skratt och roligheter. Tack Mamma/Irené, Jonas, Lucas och Oscar för en trevlig kryssning. Nu ska jag gå och sova i min sköna säng. Borta bra men hemma bäst. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards