Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anton Trygg - 15 augusti 2013 21:30

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag förlorade ÖREBRO HK sin första träningsmatch men nu mot HC DAVOS med 3-5. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 15 augusti 2013 20:55

Hej! Vilken bra dag jag har haft det i solen här i Stockholm idag. Vi har åkte Stockholm Sightseeing. Vi har slussat i karl johanslussen och hammarbyslussen, åkt i Mälaren och i Stockhoms skärgård. Också har vi ätit mat, varit på Skansen. Åkt spårvagn och pendeltåg. Nu kan jag bara slappa här i Örby efter en toppen dag. Nu tittar jag på tv du är vad du äter. Snart ska vi äta god mat. Här får ni bilder från Skansen idag. Ha en härlig kväll/natt på er alla. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 15 augusti 2013 09:55

God förmiddag underbara dag!
Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta god frukost. Och sen ska jag duscha. Livet är härligt... Ha en toppen bra torsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 15 augusti 2013 01:29

Hej på er alla!
Nu ska jag gå sova. Idag väntar roliga och spännande saker. Här får ni en fin blid på en ÖREBRO HOCKEY tårta. Godnatt och sov gott på er alla underbara. /Anton

Av Anton Trygg - 14 augusti 2013 22:53

Örebro vann direkt i Schweiz

RAPPERSWIL

Örebro fick en smakstart på matchlägret i Schweiz.
1-0 mot Rapperswil Jona - och försäsongens andra raka seger.

Örebro Hockey reste ner till Schweiz under onsdagen och fick en fin start på lägret i Schweiz. Robin Gartner tryckte in matchens enda mål när Örebro betvingade Rapperswil Jona med 1-0. Gartner gled över blå på vänsterkanten och drog upp ett slagskott i bortre krysset 58 sekunder in i den tredje perioden.
Rapperswil anföll sedan med full kraft i slutet av matchen men lyckades inte åstadkomma en kvittering.
Efter 14.55 i den första perioden tilldömdes Rapperswil straff, men Örebros målvakt Tim Sandberg, som inte stod mot AIK, räddade snyggt med plocken.
Rapperswil hade sedan en puck inne i slutet av den andra perioden, men det målet dömdes korrekt bort för offside i målgården.

Örebro spelar igen redan under torsdagen när laget ställs mot Davos. På lördag väntar sedan Ambri i lägrets sista match.

Av Anton Trygg - 14 augusti 2013 22:19

Hej på er alla Örebro Fans och Vänner! ÖREBRO HK är på träningsläger i Schweiz. ÖREBRO HK vann sin andra träningsmatch. Men nu mot RAPPERSWIL JONA LAKERS i Schweiz med 1-0. Om en månad börjar SHL-Säsongen. Då är jag med Anders Frögren den 14 september nere i Karlstad. Och titta på när ÖREBRO HK vinner lätt över FÄRJESTADS BK. Gud vad jag längtar tills hockey börjar. Ha en jätte bra natt på er alla Örebro Fans och Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 14 augusti 2013 18:54

Hej på er alla!
Nu är vi hemma i Örby igen efter en minisemester på båten. Nu tittar jag på tv. Snart ska vi äta mat. Ha en bra kväll på er alla underbara. /Anton

Av Anton Trygg - 13 augusti 2013 23:06

Hej! Idag på eftermiddagen. Åkte vi båt från norra Lagnö till Wasahamnen vid Djurgården. Vilken upplevelse jag har varit med om idag. Varit på Gröna Lund. Och åka berg- och dalbana. Nu är vi i båten vid Wasahamnen Gästhamn vid Djurgården. Snart ska jag sova. Säger redan nu godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards