Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anton Trygg - 17 augusti 2013 01:45

 

Av Anton Trygg - 17 augusti 2013 01:30

Hej på er alla i Ludvika! Igår stannade nettbuss i Fagersta, Söderbärke, Smedjebacken och tills sist Ludvika. kl 20:00 kom jag med nettbuss till Ludvika busstation. Då stog Mamma och lill Oscar och vänta på mig där. Sen åkte vi hem till Vasalunden. Då vi mat. Men gud vad klockan har runnit iväg. Nu är det daggs och sova. För idag ska Mamma väcka mig i skapligt tid så vi hinner med det vi ska göra idag. Här får ni en fin bild som jag har hittat på Google på internet. Ha en jätte bra natt på er alla underbara. /Anton

 

Av Anton Trygg - 16 augusti 2013 17:34

Hej! När jag och Pappa kom till Cityterminalen. Då köpte Pappa macka och dricka till mig. Och sen gick vi till gate 15. Nu är jag på Nettbuss på väg mot Ludvika. Jag ska vara framme i Ludvika busstation kl 20:00. Hej då Stockholm för den här gången. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 16 augusti 2013 15:43

Hej! Jag har varit förut med Pappa, Jens och Andres och ätit mat på restaurang ankaret i Gustavsberg. Nu är vi hemma i Örby igen. Nu ska jag packa ihop lite snabbt. Sen ska pappa köra mig till Cityterminalen. Där nettbuss går ifrån till Ludvika. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 16 augusti 2013 11:33

Hej på er alla i Stockholm och i Ludvika!
Vi var förut förbi Västberga och hämta en rörelsedeckare på Elektroskandia. Vi har också varit förbi Kummelberget och kolla om släpet var fixat. Släpet var inte fixat. Vi var också på EKAB och sa hej till Carina Wiidh Lindskär. Det är alltid lika kul och träffa Carina igen. Nu åker vi mustang mot Norra Langö. För lite fix på båten. Ha en bra solig dag på er alla. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 16 augusti 2013 09:55

Hej på er alla!
Stockholm Stockholm stad i världen. Förut gick jag upp och klä på mig och åt god frukost. Och sen borsta jag tänderna. Snart ska jag och pappa åka till Norra Lagnö. Här får ni en bild på tullängsskolan. Ha en fantastisk bra fredag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 16 augusti 2013 00:29

Hej! Nu är det dags sova. Pappa ska väcka mig 08:30 idag. Men först ska jag gå in och borsta tänderna. Och sen ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 15 augusti 2013 23:16

Så spelar Örebro
Örebro Hockey reser till Schweiz för att spela tre matcher. Alla tre kommer att sändas direkt i webb-tv via na.se.
Här är programmet:
Onsdag 14/8, 19.30: Rapperswil?Örebro.
Torsdag 15/8, 16.00: Davos?Örebro.
Lördag 17/8, 18.00: Ambri Piotta?Örebro.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards