Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anton Trygg - 24 augusti 2013 21:37

Hej! Nu har vi haft lördagsmys med chips, popcorn olika andra gott saker till det drack jag läsk också tittade vi på america's funniest home videos på kanal 5 och skrattade och hade kul. Snart blir det läggas nummer 6 här på elevhemmet Svanen. Natten skiner o livet är ju så härligt nu... Ni får ha det bäst. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 24 augusti 2013 18:54

Hej på er alla!
Förut har vi ätit mat. Jag har också stoppat in andra tvätten i tvättmaskin och första tvätten i torktumlaren. Jag har också hängt upp några kläder förut. Nyss har vi varit ute och spelat klubb. Torktumlaren är färdig. Och jag har stoppat in klädena i byrån. Snart ska jag också duscha. Ha en härlig solig kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 24 augusti 2013 15:40

Hej! De här är mitt nya schema. Så här ser hela veckorna ut för mig. Jag ska gå på Kvinnerstaskolan tre dag i veckan och på Tullängsskolan ska jag gå två dagar i veckan. Ha en härlig eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 24 augusti 2013 14:36

Hej! Vi har cyklat till ÖB och sen till Willys. På Willys handlade jag godis. Vi cyklade tillbaka till elevhemmet. Nu är vi på elevhemmet igen. Snart ska jag tvätta för första gången här på elevhemmet Svanen. Ha en härlig sensommar dag/eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 24 augusti 2013 11:46

Hej! Jag har suttit i mitt rum och lyssnat på musik och varit på min iPad. Här får ni en fin bild på min nya matta som vi köpte på Ikea. Livet är underbart. Trevlig lördag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 24 augusti 2013 09:00

Godmorgon Lördag!
Snart ska jag gå upp här på elevhemmet Svanen och äta frukost. Och sen får jag se vad vi ska göra idag med elevhemmet. Det är ju första helgen jag är kvar i Örebro. Gör den här dagen till en rolig och positiv dag m glädje o skratt. /Anton

Av Anton Trygg - 23 augusti 2013 23:10

Godnatt Fredag...
Nu ska jag sova första natten själv här på elevhemmet Svanen. Helg Med mys och kärlek... önskar er en toppen helg... /Anton

Av Anton Trygg - 23 augusti 2013 22:20

Hej! Nu ligger jag i sängen och är så slut efter den här intensiva veckan i Örebro. Med mycke nya sker, nya skolor, nya kompisar, nya lärare, ny elevhem och ny boendepersonal. Den här veckan har varit förvarad tycker jag. Så nu ska det inte bli länge till att vara uppe. Snart blir det läggdags. Är super trött. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards