Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Anton Trygg - 28 mars 2013 15:58

Hej på er alla hockey-Vänner! Nu är det dags igen för våra älskade ÖREBRO HOCKEY. Det är vi som är Örebro. För ett år sedan firade Rögle sitt Elitserieavancemang i Behrn Arena. Idag kan Örebro ta revansch genom att göra detsamma på deras hemmais i Lindab Arena. Vinner både Örebro och Leksand sina matcher idag är Örebro klara för Elitserien, trots att ytterligare tre omgångar återstår. Ikväll har ÖREBRO HK match borta mot RÖGLE BK i Lindab Arena. Vinn nu ikväll ÖREBRO HK och ta hem tre sköna poäng till Örebro. Lycka till ikväll ÖREBRO HK på bortaplan. Ha en bra eftermiddag på er alla Hockey-vänner. /Anton

   

Av Anton Trygg - 28 mars 2013 14:09

Här får ni ett bildspel som jag har gjort. Titta på bildspelet och titta vilka fina bilder och bra musik det är. /Anton


 

Av Anton Trygg - 28 mars 2013 11:46

Hej! Igår uppdaterar jag lite dåligt. Men jag skriver nu istället. Igår var jag och mamma med mormor på stan och köpte byxor. Sen åkte vi och hnadla. Sen åkte vi hem. Sen var vi bara hemma resten av kvällen. Idag ska vi snart åka och handla. Ha en bra torsdag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 28 mars 2013 10:35

Hej! Vad ska ni göra på påsk? Sen vill jag önska er glad påsk. Ha bra nu. Hej då alla hej då.


 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards