Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Anton Trygg - 20 mars 2013 22:42

Hej! Varför kom den förbannade snön? Blir tokig snart. När kan den här kylan och vintern försvinna? Jag vill ha vår. Det var ju vårdagjämning idag. Men det kan man inte tro när det är så kalt ute. Vi hade ju nästa snöstorm här i Örebro. Det har varit bra i skolan. Sen efter skolan gick jag och tränade på friskis och Svettis på öster. Och träffade jag Andreas/Lilla gubben på Friskis och Svettis på öster. När jag kom hem till elevhemmet då åt jag och Andreas/Lilla gubben mat. Sen tvättade jag mina kläder. Tittade jag på tv. Jag har varit vid datorn. Tittade på tv igen. Jag hängde upp min tvätt. Kastade in andra tvätt högen i tvättmaskinen. Tittade på tv. Hände upp min andra tvätt. Tittade på tv. Gick upp till övervåningen. Och borsta tänderna. Och pratade med mamma i mobiltelefonen. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 20 mars 2013 18:58

Hej på er alla hockey-Vänner! Imorgon är det match igen. Men nu hemma i Behrn arena i Örebro. ÖREBRO HK mot RÖGLE BK. Då ska ÖREBRO HK vinna och ta tre sköna poäng. Lycka till imorgon ÖREBRO HK. Jag och Kenneth ska ditt och titta på matchen i Behrn arena imorgon. Ha en bra kväll/natt på er alla hockey-vänner. /Anton

   

Av Anton Trygg - 20 mars 2013 08:15

Hej! Varför ska jag gå upp ställ sig på ett kalt golv. Och sen gå ut i iskallt väder och stå och vänta på bussen och bli förkyld. När man kan ligga under ett varmt täcke i sin sköna säng och må bra och vara frisk. Nu är jag i skolan. Och snart ska jag ha tråkigt teckenspråk från kl 08:20. /Anton <3

Av Anton Trygg - 20 mars 2013 06:59

Hej på er alla! Godmorgon. Varför måste det var så kalt ute jämt? Jag blir trött på den här vintern och kylan. Jag vill ha vår nu. Nu vill jag ligga kvar i sängen under täcket och har varmt och skönt. Men nu måste jag gå upp ha inte annat vall. Jag ska bädda sängen. Gå ner och äta jättefin elevhems frukost. Jag ska gå upp till övervåningen igen. Och borsta tänderna och klä på mig. Sen ska jag gå till bussen hållplatsen sörbyängen centrum. Och åka buss 26 kl 07:53 till hemmansvägen gå av bussen där. Gå den sista biten till skolan. Ha en jätte bra onsdag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 20 mars 2013 06:37

Elitserien Kvalserien
Örebro 3 7
Leksand 3 6
Timrå 3 6
Västerås 3 5
Rögle 3 3
Södertälje 3 0
powered by everysport.com

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards