Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Anton Trygg - 12 mars 2013 22:16

Hej på er alla vänner, kompis och värden. Nu på kvällen. Då åkte jag buss kl 17:33 från sörbyängen centrum till Stortorget. Där gick jag av bussen. Gick till Kulturskolan. Och hade bild och form med Göran. Nu på bild och form jobbar vi med lera. Bild och form började kl 18:15 till 19:45. Sen åkte jag buss kl 20:02 från Stortorget till sörbyängen centrum. Där gick jag av bussen. Gick till elevhemmet. Jag titta på tv. Och duschade jag. Tittade jag igen på tv. Sen gick jag upp på övervåningen och borsta tänderna. Nyss har jag prata med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla vänner, kompis och värden. /Anton <3

Av Anton Trygg - 12 mars 2013 16:37

Hej! Nu är jag hemma på elevhemmet. Idag i skolan. Åt vi mat kl 12:05 till 12:40. Sen börjar lektion kl 12:40 till 14:00. Sen hade vi rast från 14:00 till 14:20. Sen 14:20 hade vi gympa. lärare i gympa heter Johnny. gympa slutade kl 15:10. Jag gick till bussen. Sen Åkte jag buss 26 till sörbyängen centrum och hoppa av där. Gick den sista biten till elevhemmet. Nu ska vi äta. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla vänner. /Anton <3

Av Anton Trygg - 12 mars 2013 11:25

Hej på er alla hockey intresserade! Imorgon är det sista matcherna i playoff serien. Då ska ÖREBRO HK åka till Stockholm till hovet. Och vinna och ta hem tre sköna poäng till Örebro. Också måste IK OSKARSHAMN vinna på bortaplan i Nobelhallen i Karlskoga. Då kan ÖREBRO HK komma upp till kvalserien 2013. Men det är så lite chans för ÖREBRO HK. Jag tror att ÖREBRO HK får vara kvar i hockeyallsvenskan nästa säsong med. ÖREBRO HK har för dåliga målvakter. Nummer 35 Tim Sandberg och nummer 30 Henrik Lundberg. Lycka till imorgon ÖREBRO HK på bortaplan. Ha en bra dag på er alla hockey-vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 12 mars 2013 09:56

Hej! Nu på morgonen vid kl 08:20 hade vi so med marina. Nu har vi rast. Kl 10:00 har vi matte med Jenny. Ha en bra tisdag på er alla vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 12 mars 2013 07:03

Hej! Igår var det bra i skolan. Jag gick hem till elevhemmet. Lilla gubben/Andreas var snäll och hjälpa mig göra färdig maten. Jag gjorde bara sallad. Sen åt vi mat. Efter jag ätit. Då städade jag i köket. Sen åkte jag och Lilla gubben/Anderas buss kl 17:53 till hemmansvägen vi hoppade av där och gick till Behrn arena. Sen när matchen var slut mellan ÖREBRO HK - BIK KARLSKOGA. ÖREBRO HK förlorade med 2-4 mot BIK KARLSKOGA. Sen kl 21:41 åkte jag och Lilla gubben/Andreas buss till Sörbyängen centrum. Sen gick vi hem till elevhemmet. Jag gick upp och duscha. Och packade jag ordning i mitt rum. Jag ska prata jag med mamma och pappa i mobiltelefon. Sen sova jag. Idag ska jag snart gå upp. Och bädda sängen. Gå ner och äta god frukost. Gå upp till övervåningen igen och borsta tänderna och klä på mig. Sen ska jag gå till buss. Och bussen ska kom kl 07:53. sen ska jag åka buss till hemmansvägen. Jag ska hoppa av där. Gå den sista biten till skolan. Ha en jag Tisdag på er alla. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards