Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Anton Trygg - 17 mars 2013 23:02

Godnatt på er alla BLOGG-Vänner!

Av Anton Trygg - 17 mars 2013 21:28

Hej på er alla där ute i Värden! Hoppas ni har haft en bara helg? jag har haft en jätte bra helg. Nu ska jag gå in och duscha så man blir fräsch. Efter jag har duschat ska jag plocka i ordning det jag ska ha med mig imorgon. Sen ska jag hoppa i sängen och sova så man är pigg och orka skolan imorgon. Ha en jätte bra natt och sov gott när ni lägger er. /Anton <3

 

Av Anton Trygg - 17 mars 2013 21:04

Hej på er alla hockey-Vänner! Tisdag den 2 april ska jag med Dan Christiansson hans pappa och stora syster till Tegera arena i Leksand och kolla på LEKSANDS IF mot ÖREBRO HK i Kvalserien. Vi ska sitta på sektion B5 Rad 12 Plats 2,3,4,5. Det ska blir så kul. Jag längtar så mycket. Ha en bra kväll/natt på er alla hockey-vänner. /Anton — i Ludvika

   

 


Av Anton Trygg - 17 mars 2013 19:13

Hej på er alla! När jag kom hem till mamma. Då var jag vid datorn och titta på tv. Sen kom Andres hit. Sen gick Andres hem. Då var jag vid datorn och titta på tv igen. Andres ringde till mig och sa att vi skulle äta pizza. Vi gick till flamenco och åt pizza. Sen gick vi hem. Nu tittar jag på tv. Här får ni ÖREBRO HK heja klack med flaggor RÖD VITT. /Anton

Av Anton Trygg - 17 mars 2013 18:50

Hej på er alla! Idag vakna jag hemma oss pappa. Jag gick ner och åt Frukost. Sen åkte jag cross på sjön saxen. Sen åt vi mat. Sen åkte jag hem till mamma. Titta vilken fin heja klack ÖREBRO HK har. /Anton

Av Anton Trygg - 17 mars 2013 09:30

Hej på er alla hockey-Vänner, vanliga vänner, kompis, föräldrar och syskon. Igår tittade jag bara på tv. Gjorde inget speciellt på hela dagen. Tog det bra lugnt. Jo just det vi fikade på eftermiddag med te och glass. Sen på kvällen åt vi mat. Sen tittade jag igen på tv. Sen sova jag.

ÖREBRO HK vann igår över LEKSANDS IF i Behrn Arena i Örebro med 5-2. Jag hade koll på en hemsida på mobil på internet som heter everysport hur mycket det stog mellan lagen. När det var 0-2 tänkte jag nu förlora ÖREBRO HK. Sen vände ÖREBRO HK till 5-2. Kom igen nu och vinn resten så ni kommer till elitserien nästa år. Grattis till segern Igår ÖREBRO HK. Jag är stolt att jag hejar på det bästa laget i Sverige. Ha en bra söndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards