Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Anton Trygg - 24 mars 2013 23:27

Hej på er alla! Vid kl 13:00 åt vi mat då kom mormor, Rosie och Johan och åt mat med oss alla. Sen åkte alla hem. Senare på kväll gick jag och Anders till café ängel och fikade. Sen gick vi hem. Jag titta på tv. Åt kvälls mat. Sen var jag vid datorn. Och tittade jag på tv igen. Nu får det vara slut skrivet för idag. Nu ska jag hoppa in i duchen så man blir fin. Och sen ska jag sova. Godnatt på er alla och sov så gott. /Anton <3

 

Av Anton Trygg - 24 mars 2013 22:15

Vilka tror ni gå upp till elitserien nästa säsong i hockey?
Örebro
Leksand
Rögle
Timrå
Västerås
Södertälje

 

       

 

Av Anton Trygg - 24 mars 2013 20:37

Hej på er alla hockey-Vänner! Viktig information om min bästa hockeylag ÖREBRO HK. ÖREBRO HK toppar tabellen med 13 poäng bara en poäng från LEKSANDS IF som ligger på 2 plats i kvalserien med 12 poäng. LEKSANDS IF ska aldrig gå om bästa laget ÖREBRO HK i kvalserien. ÖREBRO HK ska ligga på 1 plats i hela kvalserien och dom 5 matcherna som är kvar. Lycka till dom 5 matcherna som är kvar i kvalserien. ÖREBRO HK kommer till elitserien tror jag. Jag hejar på Sveriges bästa hockeylag ÖREBRO HK. Ha en bra kväll/natt på er alla hockey-vänner. /Anton

 

Av Anton Trygg - 24 mars 2013 10:50

Hej! Jag vakna tidig idag. Vi åt frukost. Sen åkte vi till lorensberga. Och kolla när Amanda har fotbollsträning. Ha en bra söndag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 24 mars 2013 00:07

Hej på er alla ute i värden. Igår kom Amanda hitt. Jag plocka iordning i mitt rum. Jag och Amanda gjorde pizza sallad. Och sen gjord vi hem gjorde pizza. Sen åkte mamma och hämta moa för hon har varit på Kalas. Sen när dom kom hem då åt vi pizza. vi tittade på tv. Och jag har varit vid datorn. Nu ska jag sova för jag är jätte trött nu. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton<3

 


Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards