Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Anton Trygg - 14 mars 2013 23:08

Hej på er alla ute i värden. När jag slutade skola. Då åkte jag buss 25 till våghustorget. Och där träffade jag Camilla, Maria, Landry och David. Vi åkte buss 8 till västhagagatan. Där gick vi av bussen. Och gick till lek och bus landet. Vi åt mat där. Vi lekte och busade. Sen gick vi igen till västhagagatan. Och åkte vi buss 8 till våghustorget. Och där bytte vi buss. Åkte buss 26 till sörbyängen centrum. Sen gick vi till elevhemmet. Vi fikande. Tittade på tv. Jag duschade. Jag har packat. Förut har jag pratat med mamma i mobiltelefonen. Nu ska jag sova. Godnatt på er alla vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 14 mars 2013 22:09

Hej på er alla hockey-vänner!
Jag är glad ändå. ÖREBRO HK förlorade borta mot skräplaget TIMRÅ IK i E:ON ARENAN i Sundsvall med 2-3. Matchen slutade 2-2. Sen blev det förlängning men Inge av lagen gjorde mål. Och sen blev det straffar då vann TIMRÅ IK. Men ÖREBRO HK åkte hem med 1 poäng det är bättre en 0. Bra jobbat ÖREBRO HK. Villa upp er nu så ni kan vinna på lördag hemma i Behrn Arena i Örebro mot skräplaget LEKSANDS IF. Grattis till 1 poäng iallafall. Ha en bra natt på er alla hockey-vänner. /Anton.

Av Anton Trygg - 14 mars 2013 14:47

Hej! Nu på elevensval titta vi på leva livet. Det var bra film tycker jag. Nu ska vi göra något med Göran i bild salen. Ha en eftermiddag på er alla vänner. /Anton <3

Av Anton Trygg - 14 mars 2013 11:24

Hej! Nu är vi på Birgittaskolan. Kl 11:25 ska vi prata om filmen bekas. Sen kl 12:05 ska vi ha lunch. /Anton

Av Anton Trygg - 14 mars 2013 11:05

Hej! Nu har vi varit på Roxy sett filmen Bekas. Filmen var sådär. Nu åker vi buss 1. Ha en bra torsdag på er alla vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 14 mars 2013 06:59

Hej! Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen. Och borsta tänderna. Och klä på mig. Sen ska jag gå till bussen. Och åka buss till järntorget. Där ska jag hoppa av. Gå till bio Roxy. För vi ska titta på skol bio. Ha en bra torsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 14 mars 2013 06:52

Hej på er alla hockey vänner! Ikväll kl 19:00 börjar kvalserien 2013. ÖREBRO HK har match borta mot TIMRÅ IK i E.ON ARENAN i Sundsvall. Ikväll ska ÖREBRO HK vinna mot skräplaget TIMRÅ IK och ta hem tre sköna poäng till Örebro. Lycka till ikväll och i kvalserien 2013. Jag är så lycklig att jag hejar på det bästa laget i Sverige. Igår var det min bästa kväll någonsin. När jag fick se på text tv att ÖREBRO HK vann över DJURGÅRDENS IF. Och IK OSKARSHAMN vann över BIK KARLSKOGA. Gud vad jag var glad igår kväll. Ha en bra torsdag på er alla hockey-vänner. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards