Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Anton Trygg - 18 mars 2013 21:51

Hej på er alla i värden! Vid föra inlägget glömde jag och säga. Efter jag har gjort fint i köket. Då gick jag upp till mitt rum och bäddade sängen med HARLEY-DAVIDSON säng kläder. Vid kl 20:00 till 21:00 tittade jag på familjen annorlunda på kanal 4. Förut har jag duschat. Nyss har jag prata med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 18 mars 2013 19:30

Hej på er alla BLOGG-Vänner! Det har varit en bra dag i skolan. Idag hade jag skolan till 15:30. När jag slutade skolan. Då gick jag till hålplatsen som heter hemmansvägen och väntade på buss 26 där. Bussen kommer kl 15:54. Sen åkte jag buss 26 till Sörbyängen Centrum. Där gick jag av bussen. Och gick den sista biten till elevhemmet. När jag kom hem till elevhemmet. Då dukade jag och gjorde sallad. Och sen åt vi mat. När vi åt färdig. Då städade jag i köket. Nu är jag lite vid datorn. Sen ska jag titta på tv. Jag är lyckilg och nöjd med mitt liv. För att ÖREBRO HK vann över LEKSANDS IF i lördag med 5-2. Ha en bra kväll/natt på er alla BLOGG-Vänner. /Anton <3

 

Av Anton Trygg - 18 mars 2013 18:54

Hej på er alla ishockey intresserade! Imorgon rullar kvalserien på. Då har ÖREBRO HK match borta mot VIK VÄSTERÅS HK i ABB Arena nord i Västerås. Då ska ÖREBRO HK vinna och ta hem tre sköna poäng till Örebro. Lycka till imorgon ÖREBRO HK på bortaplan i Västerås. Ha en bra kväll/natt på er alla hockey-vänner. /Anton

 


Av Anton Trygg - 18 mars 2013 09:49

Hej på er alla Örebro:are och dalmasar! När jag vakna hemma hos mamma i Ludvika. Då gick jag upp och bädda sängen. Och klädde på mig. Jag åt frukost. Borsta tänderna. Sen körde mamma mig till Ludvika station. Jag åkte tåg till Örebro Centralstation. När jag kom fram tog jag buss 3 till Norensbergsgatan. Där ifrån gick jag en lite bit till skolan. Nu är jag på Birgittaskolan. Nu kl 10:00 ska vi ha svenska. Ha en bra måndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 18 mars 2013 07:46

Godmorgon på er alla BLOGG-Vänner! Idag är det måndag. Och med ny vecka med nya tag och möjligheter. Nu är det en hel vecka jag ska gå i skolan och var i Örebro och på elevhemmet. Sen är det helg igen. Jag längtar redan till nästa helg. Kan inte det blir torsdag så man kan gå på hockey. Sen är det fredag och jag ska åka hem till Ludvika igen. Gud vad skönt det skulle vara att jag var ledig jämnt. Men till slut skulle men tröttna och vara ledig jämt. Skolan är också jobbigt ibland. Man måste gå i skolan för att lära Sig. Men ibland är skolan Rolig också. Hemma i Ludvika var det -11 grader. När kan den här kylan och vintern försvinna? Jag blir trötta att vakna på morgon och det är kalt jämt. Men nu sitter jag i ett varmt tåget på väg Örebro det skönt iallafall. Nu får det vara slut skrivet. jag skriver mer när jag kommer till Birgittaskolan. Hej så länge. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards