Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Anton Trygg - 25 mars 2013 23:22

Godnatt på er alla och sovgott. Nu ska jag sova så man är pigg och orka åka till doktorn imorgon. Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och ha det varmt och skönt under täcket. Hej då.  Jag uppdaterar mer imorgon /Anton <3

 

Av Anton Trygg - 25 mars 2013 22:08

Hej på er alla Örebro:are och hockey-vänner! Hur mår ni när det är bara 5 matcher kvar i kvalserien? Är ni nervösa? ÖREBRO HK leder kvalserien. Det är jag stolt över. Jag är stolt att jag hejar på sveriges bästa hockeylag ÖREBRO HK. Lycka till imorgon ÖREBRO HK kämpa på och vinn tre sköna poäng. /Anton

   

Av Anton Trygg - 25 mars 2013 21:37

Hej! Nu sitter jag här och poppar musik och är vi datorn. /Anton <3

Av Anton Trygg - 25 mars 2013 21:23

Hej på er alla! Här får ni en uppdaterings rapport. Hur mår ni? Jag mår toppen bra. Idag var jag med Dan Christiansson och bowla. Och sen gick vi till McDonald's och fikade. Sen gick vi hem. Jag har varit vid datorn. Och kolla på tv. På kvällen så åt jag våfflor för idag är det våffeldagen. kl 20:00 till 21:00 tittade jag på familjen annorlunda. Nu är jag vid datorn igen. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 mars 2013 20:14

Hej på er alla hockey-Vänner! Imorgon är det en ny match för våra älskade ÖREBRO HK. Nu hemma i Behrn arena i Örebro. ÖREBRO HK mot SÖDERTÄLJE SK. Då hoppas jag att ÖREBRO HK vinner och tar tre sköna poäng. Lycka till imorgon ÖREBRO HK. Jag ska inte på matchen imorgon. Nedsläpp är kl 19:00 imorgon i Behrn arena i Örebro. Ha en bra kväll/natt på er alla hockey-vänner. /Anton

   


Av Anton Trygg - 25 mars 2013 10:22

Hej! Godmorgon på er alla. Nu är jag ensam hemma i lägenheten. För mamma är borta. Inatt har jag sovit jätte bra. Nu är jag utvilad och Jag är pigg. Nu ska jag gå upp och ta mig en talrik fil och smörgås. Sen för vi se vad denna dag erbjuder. Själv är jag hemma och njuter av mitt påsklov. Och dom andra här i Ludvika går i skolan medans Örebro har påsklov. Ha en bra måndag på er alla som jobbar, går i skolan och har påsklov. /Anton <3

Av Anton Trygg - 25 mars 2013 00:35

Godnatt och sov gott på er alla. Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och sova. Så man är pigg imorgon. Och kan hitta på något spännande och göra imorgon. Här kan man ju bara skriva och skriva hur mycket som helst. Men nu är det slut skrivet. Så man får tillräcklig med sömn och är pigg imorgon. Hej då. Jag uppdatera igen imorgon. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards