Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Anton Trygg - 4 mars 2013 21:26

Hej! Det har varit en jätte bra dag i skolan. Sen när jag slutade skolan. Då gick jag till buss hållplatsen som heter hemmansvägen. Där väntade jag på buss 26. Sen åkte jag buss hem till sörbyängen centrum. Sen gick jag till elevhemmet. Och gjorde maten i eftermiddag här på elevhemmet. Men Andreas har gjorde nästan allt. Jag gjorde sallad bara. Sen åt vi mat potatis, köttbullar, brunsås, lingonsylt, sallad och hårt bröd. Sen när alla hade ätit färdig. Plocka jag i ordning och diska. Sen var jag vid datorn. Sen tittade vi på familjen annorlunda på kanal 4. Och nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag sova. Jag säger redan nu godnatt och sov gott på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 4 mars 2013 18:58

Hej alla ishockey-Vänner! Imorgon börjar playoff serien. Då är det match i Behrn arena i Örebro. Då spelar ÖREBRO HK mot DJURGÅRDENS IF. Imorgon ska ÖREBRO HK vinna över skräplaget DJURGÅRDENS IF.  Lycka till ÖREBRO HK i Allsvenskan Förkval till Kvalserien. Jag säger stort lycka till på hemmaplan i Behrn arena i Örebro. Jag och Andreas ska gå och kolla på matchen imorgon. kl 19:00 är det nedsläpp i Behrn arena i Örebro imorgon. Ha en bra kväll/natt på er alla hockey-vänner. /Anton

 

Av Anton Trygg - 4 mars 2013 09:38

Hej! Här får ni lite uppdatering här på BLOGGEN. Jag åkte tåg hit till Örebro. Sen när jag kom fram till Örebro Centralstation. Då åkte jag buss 26 upp till järntorget. Jag hoppade av där. och väntade på buss 25. Och sen åkte jag buss 25 till slussgata. Nu är jag på Birgittaskolan. Kl 10:00 börjar lektionerna. Ha en bra dag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 4 mars 2013 06:40

Hej! Gud vad jag är trött. Men nu ska jag gå upp. Och klä på mig. Och bädda sängen. Sen ska jag äta frukost. Borsta tänderna. Sen ska mamma köra mig till Ludvika station. För jag ska åka tåg till Örebro. Ha en härlig dag på er alla. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards