Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Anton Trygg - 5 mars 2013 23:15

Hej alla ishockey intresserade! Nej nej nej. Nu förlorade ÖREBRO HK på straffar mot DJURGÅRDENS IF med 3-4 i Behrn arena i Örebro. jag var och titta på matchen med Andreas. Första perioden slutade 2-0. Sen var det paus. Sen började matchen. Andra perioden slutade 2-2. Sen var det paus igen. Sen började matchen igen. Tredje perioden slutade 3-3. Sen blev det förläningen på fem minuter men Inge av lagen gjorde mål. Sen blev det straffar. Och Örebro missade alla mål. Och Djurgården gjorde ett mål. Och slut resultatet blev 3-4 Örebro - Djurgården. Synd att ÖREBRO HK förlorade sin första matchen i playoff serien. Men nu måste ÖREBRO HK vinna alla matcher som är kvar. Annas går det Inge bra för ÖREBRO HK. Jag säger lycka till imorgon. Ha en bra natt på er alla hockey-vänner. Och godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 5 mars 2013 16:05

Ikväll så gäller det. Örebro - Djurgården i Behrn arena i Örebro.

Av Anton Trygg - 5 mars 2013 14:13

Hej! Nu har vi bara en lektion kvar det är gympa. Våran gympa lärare heter Jonny. Sen är skolan slut. Då får man åka buss hem till elevhemmet. Ha en bra eftermiddag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 5 mars 2013 09:59

Jag är taggad ikväll Örebro - Djurgården i Behrn arena.

Av Anton Trygg - 5 mars 2013 06:51

Hej och godmorgon på er alla vänner här i värden. Nu är jag vaken och är jätte trött. Men snart ska jag gå upp. Och bädda sängen. Gå ner och äta god frukost det är nästa som hotell frukost. Till frukosten här på elevhemmet äter jag yoghurt, flingor, smörgås och något att dricka. Sen ska jag gå upp till övervåningen igen. Och borsta tänderna och klä på mig. Sen ska vi gå till busshållplatsen sörbyängen centrum. Och vänta på bussen som kommer kl 07:53 sen går bussen. Den fjärde busshållplatsen som heter hemmansvägen där ska vi hoppa av. Och gå den sista biten till skolan. Idag i skolan har vi olika ämnen. Jag uppdatera här på BLOGGEN under dagen så ni vet vad jag gör. Ha en jätte bra jobbardag och skoldag på er alla här i värden. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards