Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Anton Trygg - 22 mars 2013 23:09

Hej på er alla kära och nära! Nu får det vara bra för idag. Nu ska jag gå in och borsta tänderna. Och sen ska jag krypa ner i min skön säng och krama kudden. Och sova så man är pigg imorgon. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton <3

 

Av Anton Trygg - 22 mars 2013 19:34

Hej på er alla hockey-vänner! Imorgon rullar kvalserien på.
Serieledarna ÖREBRO HK åker till Södertälje. Och har match mot SÖDERTÄLJE SK imorgon i AXA Sports Center i Södertälje. Vinn och ta hem tre sköna poäng till Örebro. ÖREBRO HK är så värda att komma till elitserien så ÖREBRO HK har kämpat hela hockeyallsvenskan den här säsongen. Först kom till kvalserien och sen till blir det elitserien. kämpa på dom 6 kvalserien matcherna som är kvar och ligg första plats i hela kvalserien ÖREBRO HK. Nedsläpp är kl 16:00 i AXA Sports Center i Södertälje imorgon. Lycka till imorgon serieledarna ÖREBRO HK på bortaplan. Ha en bra kväll/natt på er alla hockey-vänner. /Anton

 


Av Anton Trygg - 22 mars 2013 14:16

Hej! I skolan hade vi rörelse och drama kl 11:25 till 12:05. Sen hade vi lunch kl 12:05 till 12:40. Sen hade vi klassråd kl 12:40 till 13:10. När jag slutade skolan. Då gick jag och Simon till buss 1 och jag åkte till Örebro Centralstation. Och Simon försatt till Lundby. Nu sitter jag på tåg till Ludvika. Nu tar jag helg och påsklov. Ha en jätte bra helg och påsklov och fredags kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 mars 2013 09:54

Hej! Nu på morgon hade vi matte med Jenny. Och nu kl 10:00 ska vi ha gympa med Johnny. Ha en bra fredag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 mars 2013 06:40

Hej! Vad är det för vinterland vi bor i? Det tar aldrig slut den här kylan och vintern. När kommer våren? Men nu ska jag hoppa in i en varm dusch. Ha en bra iskall dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 mars 2013 06:22

Hej och godmorgon! Igår har det varit bra i skolan. Sen när skolan var slut. Då gick jag till hemmansvägen. Och vänta på bussen där. Jag åkte till sörbyängen centrum. Sen gick jag sista biten till elevhemmet. På elevhemmet åt vi påsk mat igår. Jag städade mitt rum. Jag och Kenneth åkte buss till hemmansvägen. Och gick av där och gick till Behrn arena. När matchen var slut. Då gick vi hem till elevhemmet. Jag gjorde i ordning mig. Och prata med mamma i mobiltelefon. Sen sova jag. Idag ska jag snart gå upp. Och bädda sängen. Gå in och duscha. Gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen. Och borsta tänderna och klä på mig. Och sen ska jag gå till bussen. Åka till hemmansvägen. Och hoppas av där gå den sista biten till skolan. Ha en bra fredag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards