Carl Anton Trygg

Alla inlägg under maj 2014

Av Anton Trygg - 24 maj 2014 15:10

Hej! På väg till Hjortkvarn då stannade vi i Pålsboda och åt pizza på pizzeria. Sen så åkte vi vidare till Hjortkvarn och där så åt vi en mega stor glass. Jag åt tre kulor med våffla med smak av choklad, jordgubb och mango. Nu så åker vi tillbaka till Örebro. När vi kommer fram till Örebro då ska vi till duvans elevhem på kalas. Ha nu en fortsatt bra dag i värmen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 maj 2014 12:34

Hej! Hemma på elevhemmet svanen innan vi skulle åka då skulle jag skaka en flaska med Skyddsfaktor i då öppnade sig korken till flaskan och då åkte det ut lite Skyddsfaktor på golvet men då fick jag torka upp det. Också har jag smörjt in mig idag så nu kan jag ha linne på mig. Nu så är vi på väg till Hjortkvarn och Pålsboda i värmen. Ha en toppen bra dag i solen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 maj 2014 10:47

God förmiddag på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna, fixa mitt ansikte och bädda min säng. Senare så ska vi åka på vårresa. Ha nu en jätte härlig dag på er alla där ute och ta det lugnt också. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 maj 2014 23:08

 

 

 

Av Anton Trygg - 23 maj 2014 19:20

Hej! På eftermiddagen så var vi till rusta och där så köpte jag en present till Emma Sjödin och en fläkt för det är som en bastu inne i mitt rum. Men nu så är det svalt och skönt i mitt rum. Vi åkte sen till eurostop till Ica maxi stormarknad och där handhade jag tårtbotten, frukt, vaniljsås, solskyddsfaktor och leppsyl. Vi åkte senare hem till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet på kvällen så åt vi god kyckling taco. Tack Veronica för god mat. Nyss har jag varit ute och tagit mig en sväng på min cykel i det fina vädret. Snart så ska jag duscha. Först skål på er alla för en underbar fredag och ha det så gött på er alla också. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 maj 2014 14:49

Hej! Idag har det varit en jätte bra kokhet dag i Tullängsskolan. På förmiddagen så jobbade vi med digitalkompetens + så hade vi en rast på tio minuter. Klockan 11:00 så åt vi lunch. På eftermiddag så hade vi trä till klockan 14:00. På trä så fick vi också glass av läraren. Sen så cyklade jag hem till elevhemmet svanen och fikade. Nu så ska jag bara ta det lugnt för jag jätte svettig. Det är ju nästan 30 grader här i Örebro. Snart så ska vi åka och handla. Ha nu en jätte härlig sommar eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 maj 2014 07:43

Hej! Idag har jag på mig shorts och t-shirt för att jag brände mig i solen igår och det är därför jag vill inte ha på mig linne och bränna mig igen. Jag är en fin sommar kille idag med. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 maj 2014 07:04

Morrn morrn på er alla!
Ny dag, nya äventyr och Idag på schemat så står det att jag ska börja dagen med att gå upp och klä på mig sommar kläder. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna, fixa mitt ansikte och bädda min säng. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla i sommar värmen till Tullängsskolan. Ha nu en jätte härlig sommardag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards