Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Anton Trygg - 25 maj 2014 22:29

Hej! Rasmus Olsson fick en vattenkokare i present av mig också av Duvans elevhem så fick Rasmus vattenkokare. Nu så har Rasmus två vattenkokare. En vattenkokare ska Rasmus behålla själv och den andra vattenkokare ska han ge sin familj. Jag visste det redan att Ryssland skulle vinna mot Finland och Grattis Ryssland till VM-Guldet i Hockey-VM 2014 och första plats i världen också grattis till Finland till silvret och andra plats i världen. Nyss så har jag borsta tänderna och fixat mitt ansikte. Jag har också precis pratat med bästa och underbaraste Mamma i mobiltelefon. Nej du nu får det också vara bra för idag. Godnatt och sov gott på er alla nära och kära. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 maj 2014 21:01

Hej! På eftermiddagen så åt vi grillad börd, kycklingfilé, kal sås, sallad och potatis i ung. Efter maten så duschade jag. Vid klockan 17:00 så kom inbjudning gästerna hitt till elevhemmet svanen på kalas. Jag bjöd på chokladtårta. Jag fick också i present godis, handduk, schampo, film, pengar, brödrost, vattenkokare och kortlek. Tack för alla presentera Dorothea Gladh, Emma Bellina Pettersson, Emma Sjödin, Anton Emaunel Olsson, Emelie Dahlgren, Dahlgren Emelie, Ahmed Rashid, Rasmus Olsson, Simon Lönngren och Julia Backman. Klockan 20:00 så var kalaset färdig. Tre kronor vann mot Tjeckien med 3-0 i sista matchen. Och det betyder att tre kronor vann brons och kom på tredje plats i världen. Nu så sitter jag har och slappar och ta det lugnt. Ha det så bra. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 maj 2014 08:40

Godmorgon på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna och fixa mitt ansikte. Senare så ska jag cykla och handla. När jag kommer tillbaka till elevhemmet då ska jag städa mitt rum och tvätta. Innan klockan 17:00 då ska jag har fixat tårtan. För klockan 17:00 då börjar mitt kalas. Ha nu en jätte härlig och solig söndag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards