Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Anton Trygg - 14 maj 2014 22:03

Hej! Nyss har jag duschat, rakat mig, borstat tänderna och fixat mitt ansikte. Nu så har jag precis pratat med bästa och underbaraste Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 maj 2014 22:02

Hej! Nyss har jag duschat, rakat mig, borstat tänderna och fixat mitt ansikte. Nu så har jag precis pratat med bästa och underbaraste Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 maj 2014 20:33

Hej! Jag har haft en kanonbra kväll på dövas förening. Där så träffade jag gamla lärare från Birgittaskolan. Det var kul. När det var slut på på Å-kul då fick vi skjuts av solens personal hem till elevhemmet svanen. Nu är vi hemma på elevhemmet igen och snart så ska jag ta en välbehövlig dusch. Ha det så bra så hörs vi alldeles snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 maj 2014 17:45

Hej! Nyss har jag ätit vegetarisk lasagne med grönsaker. Tack Carina för god mat. Nu så åker vi till Å-kul på dövas förening. Kom ihåg och ha turkos på er ikväll. Hej så länge. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 maj 2014 16:02

Hej! Det har varit en jätte bra skoldag i Tullängsskolan idag. På morgonen/förmiddagen hade vi bild, teckenspråk, eget arbete och lunch. På eftermiddagen var jag med trä och sy gruppen till naturen hus och var till rävgången och där så gjorde vi eld, fikade och titta på fåglar. Sen så åkte vi tillbaka till Tullängsskolan. När skolan var slut så cyklade sig hem till elevhemmet. Nu så är jag hemma på elevhemmet svanen. Ha en jätte bra och härlig eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 maj 2014 07:24

Godmorgon och grattis till teckenspråkets dag. Det blev officiellt att men fick börja och använda teckenspråket år 1981. Men nu iallafall så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag bädda min säng, borsta tänderna och fixa mitt ansikte. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha en jätte bra teckenspråksdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards