Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Anton Trygg - 2 maj 2014 21:44

Hej! Idag när jag kom hem till Ludvika med tåget då stog Mamma och väntade på mig vid tågstationen. Vi åkte sen hem till Vasalunden. Vi var hemma ett tag. Senare så åkte vi upp till Knutsbo till Rosie och Amanda och hälsa på och fick fika där. Vi åkte sen vidare till Ludvika lasarett och hälsa på bästa Mormor. Efter vi har gjort allt då åkte vi hem till Vasalunden. Då gjorde Alexander rotfrukter med lax i ungen med tzatziki sås. Tack Alexander för god mat. Förut har jag fikat med masarin och druckit läsk. Nyss så tittade vi på let's Dance på TV4. Nu så sitter jag här och väntar på att let's Dance ska börja igen. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 maj 2014 12:35

Ha det bra och trevlig helg på er alla!

Be well and happy holidays to you all!

Seja bem e boas festas a todos vocês!

Av Anton Trygg - 2 maj 2014 12:02

Hej! Det har varit en jätte bra förmiddag i Tullängsskolan. I skolan har vi tittat på film. Till lunch fick vi kycklingsallad och bröd. När skolan var slut så körde en assistent oss ner till Centralstationen. Nu så sitter jag på tåget på väg hem till Ludvika och familjen. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 maj 2014 07:19

Godmorgon fredag!
Idag hade jag väckarklockan på klockan 6:15 men när väckarklockan ringde då var så trött då ställde jag väckarklockan på klockan 6:30 istället. När klockan ringde då ställde jag om den igen till klockan 6:45 en kvart senare så ringde klockan igen men då tryckte jag på snooze. Gud var trött jag är när klockan ringde. Men nu iallafall så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen ska jag borsta tänderna, bädda min säng och packa ner det sista i väskan. Vid klockan 07:50 då ska jag gå till Tullängsskolan. Ha en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards