Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Anton Trygg - 20 maj 2014 21:38

Hej! Nu så ska jag raka mig till fredag den 13 juni. Och sen så ska jag odla mustasch och skägg. Förut har jag klippt gräsmattan, duschat, borsta tänderna och fixa mitt ansikte. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 maj 2014 17:29

Hej på er alla!
Idag har det varit en asbra dag i Kvinnerstaskolan för vi har kört maskiner hela dagen. Jag körde idag L50 hjullastare, L50 B hjullastare och hitachi grävmaskin och en till hjullastare som jag inte kommer ihåg vad den hette. Alltså så körde jag tre hjullastare + en grävmaskin idag. Min framtid ser ljus ut i maskinvärlden för mig. Jippi jippi. Jag fick också prova och gräva, körade slalom inom en bana som en läraren gjorde av däck och med pallgafflarna så tränade jag i en labyrint och lufta en trästock. Sen sen så var den roliga dag slut på Kvinnerstaskolan. När skolan var slut så byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Snart här hemma på elevhemmet svanen så ska vi äta kvälls mat. Jag har hittat alla tre bilarna på Google. Ha en toppen bra kväll på er alla nära och kära allesammans. Kramizar ?? /A

Av Anton Trygg - 20 maj 2014 07:12

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då jag upp och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så borstade jag tänderna och fixa mitt ansikte. Vid klockan 06:50 då gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 6 på väg mot resecentrum. På resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Idag på Kvinnerstaskolan då ska vi köra traktor hela dagen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards